Hogyan érhető el a Vodafone ügyfélszolgálata?

Kérjük, értékelje

Hogyan érhető el a Vodafone ügyfélszolgálata? Telefonszám Vodafone Ügyfélszolgálat Telefonszám: 1270 [a hét minden napján 0-24 órában] + 36 1288 1270 E-mail cím: ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com Nyitvatartás Ügyfélforgalom előtt nyitva álló helyiség nyitvatartási ideje: Hétfő-Szerda: 10.00-20.00 Csütörtök: 08.00-20.00 Péntek-Szombat: 10.00-20.00 Vasárnap: 10.00-18.00 Postai megkeresés A központi ügyfélszolgálat postacíme: 1476 Budapest, Pf. 350 Tartalomjegyzék A Vodafone Magyarországon a három nagy mobilszolgáltató egyike, már igen […]
1.52 1 5 1480
Jelenlegi Minősítés 1.52

Your page rank:

Vodafone Ügyfélszolgálat Telefonszám:

Ügyfélforgalom előtt nyitva álló helyiség nyitvatartási ideje:

  • Hétfő-Szerda: 10.00-20.00
  • Csütörtök: 08.00-20.00
  • Péntek-Szombat: 10.00-20.00
  • Vasárnap: 10.00-18.00

A központi ügyfélszolgálat postacíme:

1476 Budapest, Pf. 350

Tartalomjegyzék

A Vodafone Magyarországon a három nagy mobilszolgáltató egyike, már igen hosszú ideje jelen van, hatalmas ügyfélkörrel rendelkezik, és ennek kiszolgálására egy-egy Vodafone ügyfélszolgálat minden nagyobb városban megtalálható. A személyes ügyfélkiszolgálás mellett pedig számos más módon elérhető a cég, telefonon és emailen kívül applikáción keresztül, online ügyfélszolgálattal, illetve közösségi médiában is elérhető.

Mivel kapcsolatban lehet a Vodafone ügyfélszolgálathoz fordulni?

A Vodafone kiszolgál lakossági és üzleti ügyfeleket is, és ma már nem csak mobiltelefonos hálózati szolgáltatással, de otthoni internet- és tévé előfizetés forgalmazásával is foglalkozik. A következő 4 fontos kérdésben szokták hívni az ügyfelek a Vodafone telefonszámot vagy személyes besétálni valamelyik irodába:

  1. Szerződéses ügyintézés: új szerződés kötése vagy meglévő módosítása, hosszabbítása a legtöbbet intézett ügyek közé tartoznak. Elsősorban személyesen szokták intézni, de ma már online is maradéktalanul elvégezhető.
  2. Készülék-csere, vásárlás: a Vodafone ügyfélszolgálatok egyben boltként is működnek. Telefonok, tabletek és az otthoni szolgáltatásokhoz kapcsolódó eszközök átvehetők, megvehetők az üzletekben.
  3. Számlázás: a számlázás egy örökzöld ügytípus, szinte nincs olyan nap, amikor nem kell az ügyfélszolgálaton dolgozóknak valamilyen számla miatt intézkedni. Ez persze nem azt jelenti, hogy gyakran vannak tévesen kiállított számlák, inkább azt, hogy nem mindig egyértelmű az ügyfél számára, például több készülék törlesztőrészlete lényegében több számlaként van listázva minden hónapban.
  4. Műszaki, technikai hibabejelentések: a telefonok és minden más eszköz esetében fordulhatnak elő kisebb-nagyobb problémák, ami miatt garanciális ügyintézésre lehet szükség. Ez megint egy olyan dolog, amit inkább személyesen szokás rendezni, de szerelő is ki tud menni (elsősorban ha otthoni internet vagy tévé csomagról van szó).

A következőkben nézzük meg, hogy milyen felületeken érhető el a Vodafone ügyfélszolgálat. Logikai sorrendünk a következő: online lehetőségek, személyes ügyintézési lehetősége, telefonos elérhetőségek, közösségi média és egyéb elérhetőségek.

A Vodafone online ügyfélszolgálata

 

A Vodafone HU Ügyfélszolgálat webcíme: https://www.vodafone.hu/kapcsolat/myvodafone. Ez a MyVodafone, ami egy online ügyfélszolgálati felület, ahova már szerződéssel rendelkező ügyfelek kérhetnek hozzáférést. Lehet külön mobilos, és külön vezetékes ügyintézési felületre is belépni. Bejelentkezés után a következő menüpontokból lehet választani:

  • Áttekintés
  • Adatopciók
  • Szolgáltatásaim
  • Számláim
  • Ajánlataim
  • Beállítások

A kezdőoldalról elindulva van lehetőség további menüpontokat megnyitni, illetve a számlákat befizetni.

Az Áttekintés fülön az alap információkat láthatod:

  • Számlazárásig felhasználható adatmennyiség
  • Hálózaton kívüli hívások fennmaradó percei
  • Hálózaton belüli hívások fennmaradó percei (ha nem korlátlan a csomag)
  • Számlazárásig hátralévő napok
  • Jelenlegi tarifacsomagod (érdemes megjegyezni a Flottakódot, készülékvásárláskor meg kell adni, így lehet kedvezményekhez jutni); itt még fontos a hűségidő lejáratának dátuma.
  • Havidíjon felüli költések (pl.: pluszadat, hálózaton kívüli hívások esetleg többletdíjai)
  • Befizetésre váró számláid összege

Az adatopciók fülön megvásárolható plusz adatcsomagokat tekintheted meg, illetve különböző „pass”-okat vásárolhatsz, mint például a Social Pass, ami lehetővé teszi, hogy a közösségi média ne a mobiladat-forgalom rovására menjen.

Szolgáltatásaim menüpont alatt a meglévő és megrendelhető kiegészítő szolgáltatásokat találod:

  1. Általános:
    1. Vodafone JóDolgok
    2. Digitális Oktatás Csomag – Alap
    3. Digitális Oktatás Csomag – Extra
    4. Hívásértesítő
    5. MMS
    6. Hívószámkijelzés
  2. Biztonság
    1. Emeltdíjas szolgáltatások tiltása
    2. Mobilvásárlások tiltása
    3. Nemzetközi hívások tiltása
  3. Opciók
    1. Vodafone Family kedvezmény
    2. Mobilvásárlás
    3. Konferenciabeszélgetés
    4. Díjcsomag-módosítás
  4. Roaming
    1. Nemzetközi Roaming
    2. Világ Napijegy
    3. Adatroaming Limit
  5. Számlázás
    1. Számlamásolat-igénylés
    2. Számlázási ciklus változtatás
    3. Fizetési igazolás küldése
    4. Egyszeri hívásrészletező igénylése
    5. Folyamatos hívásrészletező igénylése

Talán a legegyértelműbb a Számláim menüpont, ahol az aktuális, fizetésre váró számláidat, illetve a már befizetett korábbi számláidat látod. PDF-ben letölthetők a számlák.

Az Ajánlataim alatt az éppen aktuális kedvezményes ajánlatokat (pl.: PluszAdat csomagok, Otthoni TV&Net csomagok) találod.

A Beállítások fülön a következő opciók szerepelnek:

  1. Jogosultságok kezelése
  2. Ügyfélbiztonsági kód változtatása
  3. Jelszó változtatása
  4. Figyelmeztető SMS küldés

A Vodafone online ügyfélszolgálat egyik fontos eleme a webshop, ahol a meglévő tarifádhoz illeszkedő árakkal böngészheted a telefonokat, tableteket.

My Vodafone Applikáció

A My Vodafone felület funkcióinak jó része elérhető egy külön mobilapplikáción keresztül is, amit a Play Áruházban és az App Store-ban is letölthetsz. Ebben a már felsorolt opciók nagy része elérhető, ami talán eltérés az az, hogy az appban vannak „Jó dolgok” is, amely egy olyan extra szolgáltatás, amivel hetente szerezhetsz valamilyen kis bónuszt, mint például pluszadat, hálózaton kívüli hívásokhoz extra percek, stb.

A Vodafone és a közösségi média

A Vodafone ügyfélszolgálat ugyan nem érhető el közvetlenül a közösségi média csatornákon keresztül, általános tájékoztatás kérésére van lehetőség. Ezeken a csatornákon érhető el a Vodafone:

Facebook: https://www.facebook.com/vodafonehungary/

Twitter: https://twitter.com/Vodafone_HU

Instagram: https://www.instagram.com/vodafonehungary

Youtube-csatorna: https://www.youtube.com/c/vodafonehungary

Vodafone telefonos ügyfélszolgálat

Az összes Vodafone elérhetőség megtalálható itt: https://www.vodafone.hu/kapcsolat/elerhetosegeink

Ezek közül a telefonos ügyfélszolgálatok elég kiszámítható módon vannak nyitva, az alábbi táblázatokban összefoglaltuk, hogy a mikor hívható a Vodafone Ügyfélszolgálat:

Mobil szolgáltatás – Vodafone Ügyfélszolgálat Telefonszám: 1270

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

0-24

0-24

0-24

0-24

0-24

0-24

0-24

 

Otthoni szolgáltatás – Vodafone Ügyfélszolgálat Telefonszám: 1270 – majd pedig a 7. menüpont

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

0-24

0-24

0-24

0-24

0-24

0-24

0-24

 

Elintézhető ügyek Vodafone telefonos ügyfélszolgálaton:

  1. Hibabejelentés
  2. Előfizetői szerződéssel kapcsolatos információk
  3. Számlainformáció
  4. Szolgáltatás megrendelése
  5. Általános tájékoztatás

Vodafone kiemelt ügyfélszolgálat RED ügyfeleknek szintén elérhető a 1270-es számon. Előnye, hogy közvetlenül ügyintézőhöz kapcsol.

A Vodafone központi ügyfélszolgálatának elérhetőségei

  • Központi Ügyfélszolgálat ügyfélforgalom előtt nyitva álló helyiségének címe: 1062 Budapest, Váci út 1-3. (Westend City Center);
  • telefonszáma: 1270, amely a hét minden napján 0-24 órában a Szolgáltató hálózatán belül belföldről díjmentesen hívható; vagy +36 1288 1270, mely a hívó fél tarifacsomagja szerint számlázódig;
  • ügyfélforgalom előtt nyitva álló helyiség nyitvatartási ideje: hétfő-szerda: 10.00-20.00, csütörtök: 08.00-20.00, péntek-szombat: 10.00-20.00, vasárnap: 10.00-18.00;
  • postacíme: 1476 Budapest, Pf. 350.;
  • e-mail elérhetőségei: www.vodafone.hu/kapcsolat, ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com.

Vodafone ügyfélszolgálat Budapesten és vidéken

Jelenleg több mint 100 üzlet és iroda várja az ügyfeleket, nem csak megyeszékhelyeken és a fővárosban, de nagyobb városokban is. A hozzád legközelebb eső ügyfélszolgálatot a https://www.vodafone.hu/kapcsolat/uzletek oldalon találhatod meg a leg

 

Személyes ügyfélszolgálatok nyitvatartása

 

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

Nyitási időpont

7-9 óra

7-9 óra

7-9 óra

7-9 óra

7-9 óra

Változó, általában zárva

Változó, általában zárva

 

Zárási időpont

17-20 óra

17-20 óra

17-20 óra

17-20 óra

17-20 óra

Ajánlott ellenőrizni, hogy legközelebbi ügyfélszolgálat mikor van nyitva, illetve lehet-e időpontfoglalás nélkül is ügyintézni.

A Corvin, Blaha, Westend, debreceni és pécsi üzleteinkbe lehetséges most már online időpontot is foglalni: Foglalj időpontot online

Személyesen intézhető ügyek:

  • Feltöltőkártyás csomagok értékesítése
  • Havidíjas csomagok értékesítése
  • Ügyfélszolgálat
  • Szerviz felvevőhely
  • Készpénzes és bankkártyás fizetés
  • Vodafone mobil szolgáltatások
  • Vodafone (korábban UPC) otthoni szolgáltatások

Összefoglaló

A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata 1270-es telefonszámon érhető el, minden nap, 24 órában. A várakozási idő változó, de hálózaton belülről a hívás díjmentes. Minden személyes ügyfélszolgálat változó nyitvatartással vár, érdemes előre megnézni. Javasolt az online ügyfélszolgálat, a MyVodafone és az applikáció használata, mivel szinte minden elintézhető kis erőfeszítéssel.