Az Allianz ügyfélszolgálat elérhetőségei és ügyfélszolgálata

allianz ügyfélszolgálat

Kérjük, értékelje

Az Allianz ügyfélszolgálat elérhetőségei és ügyfélszolgálata Telefonszám Ügyféltájékoztató: +36 (1)   421-1-421 +36 (20) 421-1-421 +36 (30) 421-1-421 +36 (70) 421-1-421 Assistance 24 órájában: Belföldről: +36 (80) 104-122 Külföldről: +43 (1) 525-03-6552 Nyitvatartás Az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek 8:00-18:00 8:00-16:00 8:00-16:00 8:00-16:00 8:00-14:00 Postai megkeresés A központi ügyfélszolgálat postacíme: Az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata …

Az Allianz ügyfélszolgálat elérhetőségei és ügyfélszolgálata Read More »

1.81 1 5 16
Jelenlegi Minősítés 1.81

Your page rank:

Ügyféltájékoztató:

    • +36 (1)   421-1-421
    • +36 (20) 421-1-421
    • +36 (30) 421-1-421
    • +36 (70) 421-1-421

Assistance 24 órájában:

  • Belföldről: +36 (80) 104-122
  • Külföldről: +43 (1) 525-03-6552
Az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

8:00-18:00

8:00-16:00

8:00-16:00

8:00-16:00

8:00-14:00

A központi ügyfélszolgálat postacíme:

Az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata


cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52

Tartalomjegyzék

Milyen típusú cég az Allianz?

Az Allianz egyike a legnagyobb biztosítóknak Magyarországon, a lakás és életbiztosításokon túl pedig még számos más biztosítási termékkel várja az ügyfeleket. Mivel több olyan szabály is van, ami bizonyos esetekben kötelező biztosítást ír elő (pl.: lakáshitelek felvétele), ezért elég gyakran keresik fel érdeklődők az Allianz honlapját https://www.allianz.hu, illetve a telefonos ügyfélszolgálatát is. A következőkben nézzük át, hogy mely elérhetőségek milyen ügyek intézésére alkalmasak.

Az Allianz szolgáltatásai

A legegyszerűbb módja annak, hogy összegyűjtsük milyen kérdésekben lehet felkeresni az Allianz biztosítót, ha megnézzük, hogy milyen szolgáltatásokat nyújt.

  • Kötelező és Casco: minden gépjárműre kell kötni kötelező felelősségbiztosítást, illetve lehet kötni Casco-t is. Ezekkel kapcsolatban pedig lehetséges nem csak a telefonos/webes ügyfélszolgálati lehetőséget kihasználni, hanem értékesítővel felvenni a kapcsolatot.
  • Otthonbiztosítás: a lakásbiztosításokkal már mindenki találkozhatott, az Allianz ajánlataival kapcsolatban telefonon, online és személyesen lehet érdeklődni.
  • Élet-, egészség- és balesetbiztosítás: ez megint egy olyan biztosítás-típus amiről a legtöbben hallottak, és a pénzügyileg tudatosabbak általában rendelkeznek is ilyen biztosítással. Több különböző típusa van, amelyek
  • Utasbiztosítások: külföldi utazásokhoz szokás ilyen típusú biztosítást kötni. Az alap utasbiztosítás legtöbbször annyit nyújt, hogy ha baleset ér, megbetegszik valaki külföldön, akkor az ellátását a biztosító fedezi. Kiegészítő szolgáltatásként ma már lehet poggyászra is biztosítást kötni.
  • Nyugdíjbiztosítás: az Allianz nyugdíjbiztosítása lényegében egy nyugdíjpénztár, amely nyugdíj-előtakarékosságként is működik. Ez is egy olyan szolgáltatás, amit főleg a pénzügyekben tudatosan cselekvők használnak ki, noha valójában mindenki számára ajánlott lenne.

allianz ügyfélszolgálat telefonszám

Miért keresik fel általában az Allianz ügyfélszolgálat telefonszámot?

A biztosítások világában alapvetően három dolog van, ami miatt csöröghet a telefon az ügyfélszolgálaton:

  1. Szerződéskötés
  2. Díjfizetés
  3. Kárbejelentés

Szerződéskötés: az Allianznál lehetőség van saját üzletkötőjükkel, vagy pedig lakóhelyeden egy független alkuszt is megkereshetsz. Telefonon nem tudsz szerződni, ez egyértelmű, de kérhetsz segítséget abban, hogy hol tudsz személyesen ügyintézni.

Díjfizetés: ha már van szerződésed, akkor annak a díját valamilyen módon rendezni kell. Ehhez annyit kell tenned, hogy vagy a honlapon fizetsz kártyával, vagy pedig csekket küldetsz magadnak és azzal fizeted be a díjakat.

Kárbejelentés: bármilyen káresemény bekövetkezése minél előbb jelentendő, hogy megkezdődhessen a biztosítási szerződésben foglaltak teljesítése. Ezt telefonon, online, illetve mobilalkalmazáson keresztül is megtehető.

A fentieken túlmenően pedig különböző témákkal kapcsolatban érdeklődőként is fordulhatsz az Allianz ügyfélszolgálathoz. Ha kérdésed merülne fel, akkor a következő szekcióban leírt telefonszámon érdeklődhetsz!

Allianz telefonos ügyfélszolgálat

Telefonszámok:

  • +36 (1)   421-1-421
  • +36 (20) 421-1-421
  • +36 (30) 421-1-421
  • +36 (70) 421-1-421

Az Allianz telefonos ügyfélszolgálata nyitvatartása

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

08 – 18 óra

08 – 18 óra

08 – 18 óra

08 – 20 óra

08-18 óra

Zárva

Zárva

Az egyik legnagyobb gond a telefonos ügyfélszolgálatokkal, hogy mindig pont akkor elérhetetlenek, amikor mi akarunk intézni valamit. Legalábbis ezt szoktuk érezni. Az Allianz telefonszám várakozási ideje így néz ki:

Időszak

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

08-09 óra

nagyon hosszú várakozás

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

rövid várakozás

rövid várakozás

09 – 10 óra

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

rövid várakozás

rövid várakozás

kevésbé hosszú várakozás

10 – 11 óra

rövid várakozás

rövid várakozás

kevésbé hosszú várakozás

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

11 – 12 óra

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

hosszú várakozás

kevésbé hosszú várakozás

kevésbé hosszú várakozás

12 – 13 óra

rövid várakozás

rövid várakozás

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

rövid várakozás

13 – 14 óra

rövid várakozás

kevésbé hosszú várakozás

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

rövid várakozás

14 – 15 óra

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

rövid várakozás

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

15 – 16 óra

kevésbé hosszú várakozás

kevésbé hosszú várakozás

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

rövid várakozás

16 – 17 óra

hosszú várakozás

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

kevésbé hosszú várakozás

rövid várakozás

17 – 18 óra

nagyon hosszú várakozás

nagyon hosszú várakozás

nagyon hosszú várakozás

nagyon hosszú várakozás

nagyon hosszú várakozás

18 – 19 óra

   

nagyon hosszú várakozás

 

19 – 20 óra

   

nagyon hosszú várakozás

 

Ahogy azt láthatod, az ügyfélszolgálatot nem olyan nehéz elérni, de lehet, hogy munkaidőben kellene megpróbálnod rászánni néhány percet, mivel akkor hamarabb bejuthatsz, mint mondjuk 16 óra után, amikor mindenki ráül a telefonra.

Az ügyintézés pedig meggyorsítható, ha kihasználod az IVR (Interactive Voice Response), azaz az automata menürendszeren keresztüli ügyintézés lehetőségét. Itt azonosítás után számos ügyben kaphatsz automata felvilágosítást, illetve az operátor már láthatja, hogy ki vagy, és milyen kérdésben tud segíteni.

A menürendszer egyben azt is megmutatja, hogy milyen dolgokat lehet telefonon keresztül intézni az Allianz biztosító telefonszámát hívva:

  1. Automatikus ügyintézés:
    1. Díjigazolás
    2. Zöldkártya igénylése
    3. Következő évi kötelező gépjárműbiztosítás díjának lekérdezése
  2. Kárbejelentés:
    1. Gépjárműfelelősség-biztosítás
    2. Casco
    3. Lakásbiztosítás
    4. Élet-, egészség-, és utasbiztosítási kárbejelentés
    5. Vállalati szerződési kárbejelentés
    6. Autósegély és autómentés
  3. Kárinformáció:
    1. Gépjárműfelelősség-biztosítás
    2. Casco
    3. Lakásbiztosítás
    4. Élet-, egészség-, és utasbiztosítási kárbejelentés
  4. Új szerződés kötése, újrakötés:
    1. Gépjárműfelelősség-biztosítás
    2. Casco
    3. Lakásbiztosítás
    4. Élet-, egészség-, és utasbiztosítási kárbejelentés
    5. Vállalati szerződések
  5. Meglévő szerződéssel kapcsolatos ügyintézés:
    1. Gépjárműfelelősség-biztosítás
    2. Casco
    3. Lakásbiztosítás
    4. Élet-, egészség-, és utasbiztosítási kárbejelentés
    5. Vállalati szerződések
  6. Egyéb ügyek automatikus intézése:
    1. Díjigazolás automatán keresztül
    2. Zöldkártya igénylése automatán keresztül
    3. Csekkpótlás automatán keresztül
    4. Gépjárműfelelősség-biztosítás
    5. Casco
    6. Lakásbiztosítás
    7. Élet-, egészség-, és utasbiztosítási kárbejelentés
    8. Vállalati szerződések

Allianz Assistance ügyfélszolgálat

Assistance szolgáltatást a nap 24 órájában hívhatod a következő telefonszámokon:

Belföldről: +36 (80) 104-122

Külföldről: +43 (1) 525-03-6552

allianz telefonszám

Az Allianz ügyfélszolgálat Budapesten és vidéken

Ennek a biztosítónak országszerte vannak irodái, Budapesten a legtöbb kerületben, vidéken pedig megyeszékhelyeken, nagyobb városokban lehet irodában ügyeket intézni. A központi ügyfélszolgálat címe: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. 

Nyitvatartás:

Hétfő:

 8.00-18.00 

Kedd:

 8.00-16.00 

Szerda:

 8.00-16.00 

Csütörtök:

 8.00-16.00 

Péntek:

 8.00-14.00 

Az irodai ügyintézés mellett pedig lehetőség van arra is, hogy házhoz menjen az Allianz egy partner-értékesítője, aki segíteni fog meghozni a megfelelő döntést a biztosításra vonatkozóan. 

Online ügyintézés

Az Allianz weboldalán a kapcsolatfelvételen kívül lehetséges az online ügyintézés az ügyfélportál segítségével https://www.allianz.hu/hu_HU/online-megoldasaink.html#ugyintezes. Ami még elég fontos, az a kárbejelentés menü, ahol a bekövetkezett káreseményeket lehet kényelmesen

allianz telefonos ügyfélszolgálat

Alianz közösségi média jelenléte

Facebook: https://www.facebook.com/allianz.hu/ Az Allianz Facebook oldala nem tölt be ügyfélszolgálati szerepet, főleg tájékoztatásra és promotálásra van.

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/allianz.hu/

Intagram: https://www.instagram.com/allianzhungaria/ Az Allianz biztosító Instagram oldalán a Facebookhoz hasonlóan elsősorban inkább csak promóciók találhatók.

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCYNH2RoZGdAK3NUNJQiZ3WA Ami a Youtube csatornát illeti, nem egy hatalmas csatorna, és tájékoztató jellegű videók mellett még egy pár érdekes videót találhatsz.