Hogyan érhető el a Telekom ügyfélszolgálata?

Telekom ügyfélszolgálat

Kérjük, értékelje

Hogyan érhető el a Telekom ügyfélszolgálata? Telefonszám Elérhetőség: Ügyfélszolgálati és hibabejelentő telefonszám: 1414+36 1 2659210 Postacím: 1519 Internet (honlap): www.telekom.hu/irjonnekunk www.telekom.hu  Megyeszékhelyeken ügyfélszolgálati irodák, egyéb helyeken értékesítési pontok elérhetőségei megismerhetők: http://www.telekom.hu/uzletkereso Magyar Telekom email elérhetőségei– lakossági előfizetés esetén: ugyfelszolgalat@telekom.hu– üzleti előfizetés esetén: uzleti@telekom.hu Nyitvatartás Hétfő – Vasárnap:10:00-19:00 *Az aktuális kormányrendelet értelmében Telekom Magyarország legkésőbb 19:00-kor bezárnak. Postai megkeresés A központi ügyfélszolgálat …

Hogyan érhető el a Telekom ügyfélszolgálata? Read More »

2.05 1 5 19
Jelenlegi Minősítés 2.05

Your page rank:

Elérhetőség:

  • Ügyfélszolgálati és hibabejelentő telefonszám: 1414
    +36 1 2659210
  • Postacím: 1519

Internet (honlap):

www.telekom.hu/irjonnekunk

www.telekom.hu 

Megyeszékhelyeken ügyfélszolgálati irodák, egyéb helyeken értékesítési pontok elérhetőségei megismerhetők:

http://www.telekom.hu/uzletkereso

Magyar Telekom email elérhetőségei
– lakossági előfizetés esetén: ugyfelszolgalat@telekom.hu
– üzleti előfizetés esetén: uzleti@telekom.hu

Hétfő – Vasárnap:
10:00-19:00

*Az aktuális kormányrendelet értelmében Telekom Magyarország legkésőbb 19:00-kor bezárnak.

A központi ügyfélszolgálat postacíme:

1519 Budapest, Pf. 434

Tartalomjegyzék

Mi a Telekom, és mivel foglalkozik?

A Telekom Magyarország egyik legnagyobb távközlési szolgáltatója: internet, mobiltelefon, vezetékes telefon és televíziós szolgáltatással foglalkozik. A Telekom már igen hosszú ideje jelen van az országban, teljes hálózata van, műsorszórásban és mobilhálózatban is majdnem 100%-os lefedettséggel rendelkezik. A jelentős ügyfélkör kiszolgálása érdekében pedig nagy számú személyes ügyfélszolgálati irodát tart fenn a cég, emellett pedig számos viszonteladói üzlet és szerelő is rendelkezésre áll.

A Telekom ügyfélszolgálatot érdemes megkeresni, ha

  • új előfizetést kötnél, akár telefonra, internetre, mobiltelefonra, televízióra
  • a meglévő előfizetésedet módosítanád, hosszabítanád vagy lemondanád
  • új okostelefont vennél a régi helyett
  • szeretnél jobb internetet, több tévécsatornát
  • hibát szeretnél bejelenteni
  • számláidat szeretnéd rendezni, vagy kérdésed van

Milyen módszerekkel érheted el a Telekom ügyfélszolgálatát?

  1. Telekom telefonos ügyfélszolgálat: 1414, 1447
  2. Telekom online ügyfélszolgálat: a honlapon (telekom.hu) és az online ügyfélszolgálati felületen keresztül
  3. Telekom személyes ügyfélszolgálatok

A Telekom telefonos ügyfélszolgálatok részletesebben

A 1414-es ügyfélszolgálati telefonszám a mobilszolgáltatások ügyfélszolgálati telefonszáma, amit nap 24 órájában hívhatsz az ügyes-bajos kérdéseiddel. A hívás során az automata menüpontok közül lehet választani, amelyek egyben azt is megmutatják, hogy milyen ügyek intézhetők el telefonon keresztül. Nézzük is ezeket:

  1. Automata ügyintézés és tájékoztatóink meghallgatása
  • Automata ügyintézés önkiszolgáló rendszerünkben
  • Szolgáltatás tájékoztatók, tarifák, hasznos tudnivalók
  • Magenta 1
  • Telekom mobil szolgáltatások tájékoztatói
  • Telekom otthoni szolgáltatások tájékoztatói
  • Telekom Kapcsolat Program
  1. Szolgáltatás megrendelése, módosítása, lemondása
  2. Ügyfélszolgálat
  • Díjcsomag váltás, adat módosítás, általános ügyfélszolgálati kérdések
  • Egyenleginformáció, számlázás, késedelmes fizetés
    • Forgalmi adatok, egyenleg lekérdezése automata önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon
    • Számlamagyarázat és reklamáció
    • Díjtartozással kapcsolatos ügyintézés
    • Domino egyenleg feltöltés, feltöltési bónusz
  • Hibabejelentés és műszaki segítség
  • Szerződés lemondás
  • Szolgáltatás szüneteltetése
  • Mobileszköz hálózat függetlenítése
  1. Műszaki segítség, hibabejelentés
  2. Mobil szolgáltatással kapcsolatos műszaki segítség
  3. Otthoni internet, tv és vezetékes telefonnal kapcsolatos műszaki segítség
  4. English menu
  5. Személyre szabott kiszolgálás érdekében telefonszám vagy ügyfél azonosító megadása
  6. Panaszbejelentés

Telekom Domino ügyfélszolgálat 1447

A Domino ügyfélszolgálat külön telefonszámon hívható, ami nem is gond, mert rengeteg előfizetője van, és emiatt gyakran telítettek a vonalak, így legalább nem minden Dominós hívás a 1414-re fut be. A 1447-es telefonszámon a következő ügykörökben lehet intézkedni, érdeklődni:

  1. Egyenleglekérdezés, feltöltés
  • Egyenleglekérdezés
    • Utolsó hívás adatai
    • Aktuális számlaegyenleg lekérdezése
    • Univerzális és mobilvásárlás egyenleg
    • Egyéb egyenlegek
  • Feltöltés
  1. Díjcsomagok, szolgáltatások
  • T-Percek
  • Díjcsomag információ és váltás
    • Díjcsomagváltás
    • Díjcsomag információ
  • Szolgáltatás és biztonság
    • Kedvezmények
    • Telefonálás és roaming
    • SMS csomagok és MMS
    • Mobilinternet
    • Biztonsági és értesítő szolgáltatások
  • Felfüggesztett és aktív szolgáltatások lekérdezése
  1. Áttérés havidíjas előfizetésre

Applikációban és netes ügyfélszolgálaton intézhető ügyek

Az applikációban elérhető menüpontok:

  • Újdonságok:
    • Hibabejelentés
    • Segítség menüpont
    • Sötét megjelenés
    • Inflight WiFi
    • Megjelenés elrendezés
  • Áttekintés: itt láthatod az előfizetéseidet, illetve azok állapotát.
  • Számlák: ezen a fülön tudod kifizetni a számláidat, illetve ha úgy gondolod, akkor e-számlára válthatsz.
  • Segítség: itt találod a súgót és a kapcsolatfelvételi lehetőségeket.

A Telekom applikáció iOS és Android készülékekre is elérhető.

Online az alábbi ügyeket intézheted a legkönnyebben:

  • Aktuális egyenleg
  • Számlabefizetés
  • Egyenlegfeltöltés
  • Díjcsomag-módosítás
  • Hűségidő hosszabbítás
  • Készülék vásárlása
  • Kapcsolatfelvétel
  • Készülékjavítás mobilfutár szállítással

VANDA

Vanda nem egy ügyintéző neve, hanem a Telekom mesterséges-intelligenciával felruházott automata segítőjének. A géppel elsősorban telefonon tudsz érintkezni: mielőtt ügyintézőhöz kerülnél, Vanda is sok mindent el tud intézni: egyenlegfeltöltést, számlainformációt tud adni, sőt rengeteg más alapvetőt ügyben segítségedre lehet. Így nem kell ügyintézőhöz fordulni, ügyintézőre várni.

Magyar Telekom email elérhetőségei

– lakossági előfizetés esetén: ugyfelszolgalat@telekom.hu
– üzleti előfizetés esetén: uzleti@telekom.hu

Az email egyik előnye, hogy lehet fájlokat csatorna, tehát képet, PDF-et (pl.: meghatalmazásét) és egyéb dokumentumokat is benyújthatsz. Ha nincs ilyen dokumentumod, akkor pedig e-mail írás helyett akár Telekom oldaláról is küldhetsz üzenetet. Ehhez látogass el a https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/internetes/online-uzenet oldalra, ahol ezekből a fő- és alkategóriákból választhatsz:

  • Számla
    • Egyenleg és számlamagyarázó
    • Dominó egyenlegfeltöltés
    • Számlafizetés
    • Túlfizetés
    • Tartozás
    • Részletfizetés
    • Számlával, egyenleggel kapcsolatos probléma
  • Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
    • Azonosítás, jelszavak
    • Készülék, tartozék, eszköz vásárlása
    • Szolgáltatás megrendelése, módosítása
    • Közvetlen üzletszerzési- piac-, illetve közvéleménykutatási megkereshetőséget biztosító hozzájárulások kezelése
    • Roaming és nemzetközi hívások
    • Lefedettség, szolgáltatási területek
    • Kedvezmények
    • Fizetési módok
  • Ügyintézés
    • Azonosítás, jelszavak
    • Telekom alkalmazás
    • Domino adategyeztetés
    • Analóg és digitális kábeltelevízió változás
    • Szerződésmódosítás
    • Szolgáltatásmódosítás
    • Panasz ügyintézésre
    • Készülék és SIM-kártya letiltása
    • Karrier
  • Készülék és műszaki beállítások
    • Készülekbeállítás
    • Hibaelhárítás, hibabejelentés és szerviz
    • Lefedettség, szolgáltatási területek, vezetékezés
    • 4G Hang
    • Wi-Fi Hanghívás
    • Mobilalkalmazások
    • Sim-kártya
    • eSim
    • MultiSIM
    • Apple Watch (GPS+Cellular)
    • Gyerek okosóra
    • Kisállat- és táskaradar
  • Panaszkezelés: segítünk
    • Számla, Domino egyenleg kapcsán
    • Ügyintézéssel, vásárlással kapcsolatban
    • Online ügyintézéssel, vásárlással kapcsolatban
    • Hálózati és készülékes probléma
    • Domino adategyeztetéssel kapcsolatos probléma
  • Magenta 1
    • Magenta1 csomagelemek
    • Igénybevétel feltételei
    • Családi mobil opció
    • Hűségidő
    • Magenta1 számlázási tudnivalók
    • Kedvezmény elvesztése
    • Telekom számla
  • EU roaming
    • Általános Tudnivalók
    • EU romaing számlázás
    • Méltányos használati feltételek
    • Mobilinternetezés az EU-ban
  • Online készülék- és eszközvásárlás:
    • Meglévő előfizetéshez
    • Vásárlás részletfizetéssel
    • Vásárlási, átvételi és fizetési feltételek
    • Rendeléskövetés és módosítás

Telekom fórum: a Telekomnak aktív fóruma van, ahol ügyfelek és ügyintézők egyaránt jelen vannak, így lehet, hogy ezen a csatornán még gyorsabban juthatsz segítséghez. Érdemes néha benézni, mert egy-egy tipikus probléma könnyű megoldását is megtalálhatod itt.

Telekom és a közösségi média

A Telekom az összes népszerű közösségi platformon elérhető, így van Facebook, Twitter, Youtube és Instagram fiókja is a cégnek. A linkeket lejjebb találod. Ahogy az a legtöbb szolgáltatónál lenni szokott, ügyintézni nagyon nem tudsz majd ezeken a csatornákon, maximum általános tájékoztatásban részesülhetsz.

Telekom személyes ügyfélszolgálatok

A Telekom személyes ügyfélszolgálatait az üzletkeresőben keresheted meg, ennek a linkje. Minden megyeszékhelyen, Budapesten a nagyobb központokban és főbb csomópontokban vannak ügyfélszolgálati irodák. Ezek nyitvatartása változó, jelenleg a pandémia miatt a legtöbb helyre csak időpontfoglalással lehet ügyintézni.

Összefoglaló

A Telekom egy olyan telefon, mobiltelefon és televíziós szolgáltató, amelynek országszerte számos ügyfélszolgálata van. Ha nem érsz rá, vagy nincs rá módod, hogy személyesen ügyintézz, akkor telefonon és online is teljeskörű szolgáltatást kaphatsz.