Hogyan érhető el a Telenor ügyfélszolgálat?

Kérjük, értékelje

Hogyan érhető el a Telenor ügyfélszolgálat? Telefonszám Ügyfélszolgálat telefonszáma: 1220 +36-20-2000000 Telenor panaszbejelentő és szerződéskötő rendszer: 171 Nyitvatartás Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek 10:00-18:00 10:00-18:00 10:00-18:00 10:00-18:00 10:00-18:00 Postai megkeresés A Telenor központi ügyfélszolgálatának a postacíme: 2045 Törökbálint, Pannon út 1. Tartalomjegyzék A Telenor ügyfélszolgálata számos különböző csatornán elérhető, így tehát akár telefonon, online, személyesen is intézhetők az ügyes-bajos dolgok. Nincs […]
2.47 1 5 62
Jelenlegi Minősítés 2.47

Your page rank:

Ügyfélszolgálat telefonszáma:

  • 1220
  • +36-20-2000000

Telenor panaszbejelentő és szerződéskötő rendszer:

  • 171

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

10:00-18:00

10:00-18:00

10:00-18:00

10:00-18:00

10:00-18:00

A Telenor központi ügyfélszolgálatának a postacíme:

2045 Törökbálint, Pannon út 1.

Tartalomjegyzék

A Telenor ügyfélszolgálata számos különböző csatornán elérhető, így tehát akár telefonon, online, személyesen is intézhetők az ügyes-bajos dolgok. Nincs olyan kapcsolatfelvételi forma, amely ne kínálna lehetőséget legalább egy tucat különböző ügyintézés lefolytatására, így szinte biztos, hogy megoldódnak a gondok, megválaszolásra kerülnek a kérdések.

Mi a Telenor, és mivel foglalkozik?

A Telenor a négy nagy magyar távközlési szolgáltató egyike, amelynek fő profilja a mobil távközlési (telefon és internet) szolgáltatások nyújtása. A hajdani Pannon GSM szellemiségét követve a Telenor országos lefedettséggel rendelkezik, s ez által elég jelentős ügyfélköre van, illetve ehhez kapcsolódóan kiterjedt ügyfélszolgálati hálózatot üzemeltet. A Telenornál feltöltőkártyás, szerződéses telefonszolgáltatás, mobilinternet-szolgáltatás érhető el. Ellentétben a két másik hasonló szolgáltatóval, televízió és vezetékes internet szolgáltatás nem érhető el.

Milyen ügyekkel fordulhatok a Telenor ügyfélszolgálathoz?

Ha az alábbiak közül bármivel kapcsolatban kérdésed van, fordulj bizalommal a Telenor telefonos ügyfélszolgálathoz, de az irodák és az online ügyfélszolgálat is nyitva áll.

  1. Számlázás, egyenleg: kérhetsz új számlát, befizeted a számláid, illetve lekérdezheted a feltöltőkártyás szolgáltatásod.
  2. Technikai segítség: segítséget kaphatsz a készüléked beállításához, cseréjéhez, javításában is segítenek, sőt, csere esetén akár a telefonkönyved átmásolásában is segítenek az ügyfélszolgálaton.
  3. Szolgáltatások: az előfizetésedhez igényelhető különleges szolgáltatásokkal kapcsolatban a Telenor telefonos ügyfélszolgálatán, és a többi csatornán is érdeklődhetsz.
  4. Szerződések: új szerződés kötése, meglévő hosszabbítása, esetleg bontása is könnyedén elintézhető.

Melyik Telenor telefonszám mire való?

A Telenor ügyfélszolgálat telefonszáma a 1220, ami egy interaktív menüvel rendelkező, 0-24-ben hívható elérhetőség. Elsősorban az interaktív menü segítségével tudsz navigálni, de ha nem érzed úgy, hogy sikerült, amit szerettél volna, akkor természetesen ügyintézővel is beszélgethetsz.

  1. ellopott, elvesztett SIM-kártya letiltása,
  2. szolgáltatások, tarifacsomagok és az előfizetési szerződéssel kapcsolatos tudnivalók,
  3. szolgáltatás-megrendelés, -módosítás és -lemondás telefonos ügyintéző segítségével,
  4. számlainformáció és számlázási szolgáltatások,
  5. készülékkel, hálózattal és külföldi telefonhasználattal kapcsolatos tudnivalók,
  6. akciók, értékesítési információk,
  7. kártyás szolgáltatással kapcsolatos adatok,
  8. Telenor előfizetőknek hívószámával kapcsolatos tudakozódás,
  9. szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés,
  10. hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések,
  11. javításra leadott készülék utáni érdeklődés,
  12. kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés

A Telenor ügyfélszolgálat telefonszám tehát a 1220 – a Telenor hálózatából ingyenesen hívható.

Van egy másik telefonszám is, ez a Telenor ügyfélszolgálat száma, ami közvetlenül ügyintézőhöz fut be: +36-20-2000-000. Itt nincs interaktív menürendszer, hanem egyből operátor kezeli a hívást. Természetesen várakozási idő van, ami napszaktól függően erősen változó. Érdemes megnézni a Telenor oldalán (https://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szemelyes-ugyintezes), hogy melyik órákban a legterheltebb a rendszer. Ez a szám is 0-24-ben üzemel, és a már fentebb jelzett ügyekben lehet intézkedni, de ez normál Telenor percdíjjal hívható.

A Telenor Telefonszám kereső szolgáltatása

Ha esetleg hívást kapsz egy Telenoros (20-as körzetszámú) telefonszámról, és szeretnéd megtudni, hogy ki volt, akkor telefonszám kereső a Telenor oldalán segíthet megtalálni a tulajdonost. Természetes dolog, hogy a GDPR elveket betartva csak korlátozott tájékoztatást kaphatsz, de ez alapján is el lehet dönteni, hogy visszahívod-e a számot vagy sem. A Telenor Tudakozót itt érheted el: https://www.telenor.hu/ugyintezes/tudakozo

Telenor panaszbejelentő és szerződéskötő rendszer

A 171 rövidhívószámon tudod igénybe venni a panaszbejelentő rendszert, napi 24 órában. A következő ügyekkel kapcsolatban tehetsz bejelentést:

  • szolgáltatásokkal kapcsolatos hibabejelentés
  • hálózati rendszerhibával kapcsolatos bejelentések
  • számlázással kapcsolatos panaszok,
  • feltöltőkártyával kapcsolatos panaszok
  • kiszolgálásra, ügykezelésre vonatkozó panaszbejelentés
  • szóbeli szerződéskötés regisztráció

Telenor online ügyfélszolgálat

A Telenor online ügyfélszolgálata a MyTelenor, amit böngészőből és külön alkalmazásként is elérhetsz. A regisztráció egyszerű, miután kiválasztottad, hogy lakossági vagy vállalati ügyfélként akarsz-e regisztrálni, már csak pár adatok kell megadnod. Ha nem szeretnél adatokat beírogatni, akkor Facebook vagy Google fiókkal is beléphetsz.

Az online MyTelenor fiókban ezeket tudod elintézni:

  • Egyedi ajánlatok megtekintése – tudsz plusz adatot venni, illetve egyéb, a meglévő csomagodhoz illő kiegészítő szolgáltatásokat rendelhetsz.
  • Több előfizetés egy helyen – ha a családban többen vagytok, akkor lehetőséged van arra, hogy egy MyTelenor fiókban intézd az összesre vonatkozó ügyeket.
  • Számlabefizetés – a szerződéseidhez kapcsolódó számlákat egy pár kattintással befizetheted.
  • Szerződéses adatok kezelése – ha feltöltőkártyás vagy, akkor az alkalmazásban válthatsz havidíjas előfizetésre, illetve ha már van ilyen előfizetésed, akkor hosszabbíthatod a hűségidőt. De ugyanígy tudsz a MyTelenorban szerződéscsomagot váltani, illetve egyenleget feltölteni, ha feltöltőkártyás vagy.

A MyTelenorhoz ezen a linken juthatsz el: https://www.telenor.hu/online-ugyintezes

Telenor ügyfélszolgálat személyes ügyintézéssel

A Telenor egy országos hálózat, amely alapvetően az összes megyeszékhelyen, és szinte minden városban elérhető. Budapesten közel 40 üzlet és iroda közül választhatsz, de vidéken is számos iroda várja, hogy bemenj.

Van a Telenor honlapján egy üzletkereső, ami segíthet megtalálni a legközelebbi irodát, így megtervezheted az odautat, illetve azt, hogy mennyi időt fog igénybe venni az ügyintézés. Nem szükséges időpontot foglalni, de hasznos lehet, főleg, ha szeretnéd elkerülni a várakozást és a tumultust.

A személyes ügyfélszolgálatokon minden elintézhető:

  • Lehet új szerződést kötni, készülékkel vagy a nélkül, akár több SIM kártyával és készülékkel is. Mind lakossági, mind pedig vállalati ügyfeleknek lehetősége van erre.
  • Lehetséges meglévő szerződést módosítani, hosszabbítani, felmondani.
  • Számlaidat befizetheted készpénzzel, kártyával is, illetve ugyanezen módszerekkel feltölteni s tudsz.
  • Vásárolhatsz új telefont, illetve itt tudod szervizelésre beadni a már meglévő készüléked.

A Telenor személyes ügyfélszolgálatok változó nyitvatartással várnak, így aztán fontos, hogy előre tájékozódj arról, mikor mehetsz. Ezt legegyszerűbben a Telenor üzletkeresőjével teheted meg: https://www.telenor.hu/elerhetoseg/uzletkereso

Egyéb kapcsolattartási formák – Telenor a közösségi médiában

  • Facebook – A Telenor  Facebook fiókja tájékoztatásra van, ügyintézésre nincs lehetőség. Érdemes azért előfizetőként követni, hátha valami jó akciót kifogsz.
  • Instagram – Szintén csak a külsőségek miatt van, tartalmát tekintve promóciós csatorna.
  • YouTube – Tájékoztató és szórakoztató csatorna. A promóciós tartalmakon kívül vannak készüléktesztek és hasonló tartalmak is.
  • Linkedin
  • Twitter – A Twitter is főleg a promókról szól, de itt már azért van lehetőség gyors segítséget kérni.

Egyéb kapcsolattartási formák – e-mail és posta

A Telenor központi ügyfélszolgálatának a postacíme: 2045 Törökbálint, Pannon út 1.

Az itt található ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig van nyitva, 10 és 18 óra között.

A Telenor ügyfélszolgálat emailben nem elérhető, helyette egy online űrlapon keresztül tudod felvenni a kapcsolatot itt: https://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/meglevo-elofizetok. Az űrlap kitöltése igen egyszerű, az alapadatok megadása az első lépés, illetve ki kell választani a bejelentés témáját is, amit a következők közül választhatsz ki:

  • Számlázási panasz
  • Szolgáltatás megrendelése vagy lemondása
  • Tarifacsomag váltás
  • Ügyintézéssel kapcsolatos visszajelzés
  • Térerővel, lefedettséggel kapcsolatos kérdés
  • Mobil internet technikai panasz
  • Érdeklődés és információkérés
  • Készülékek és beállítások
  • hu oldallal kapcsolatos észrevétel
  • MyTelenor ügyfélszolgálati oldallal kapcsolatos kérdés
  • Személyes adatok megsértésének bejelentése

Az űrlapos/emailes megkeresés hátránya, hogy a válaszidő igen hosszú, érdemes inkább a 1220-as Telenor ügyfélszolgálat telefonszámon érdeklődni.