Milyen módon érhetem el a DPD ügyfélszolgálatát?

dpd ügyfélszolgálat

Kérjük, értékelje

Jelenlegi Minősítés 0

Your page rank:

  • DPD ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 501 6200
  • Email cím: dpd@dpd.hu

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

07:00 – 19:00

08:00 – 16:30

08:00 – 16:30

08:00 – 16:30

08:00 – 16:30

 

A központi ügyfélszolgálat postacíme:

1134, Budapest, Váci út 33. A épület II.

Tartalomjegyzék

Mi a DPD, és milyen kérdésekkel kapcsolatban keresheted?

A DPD egy országos futárszolgálat, amely nem csak nagy számú futárral, de igen sok csomagponttal is rendelkezik, így az ország bármely részében is légy, a csomagod így vagy úgy, de biztosan eljut hozzád. Mivel egy országos cégről beszélünk, fontos, hogy tudjuk milyen módokon lehet elérni az ügyfélszolgálatot. De vajon milyen kérdések merülhetnek fel, ami miatt egy futárcéget megpróbálunk elérni? Ezekre nézzünk néhány példát:

  1. Csomagot szeretnék feladni: ez az egyik legalapvetőbb kérdéskör, hiszen egy futárcéget akkor keresünk fel elsőként, amikor csomagot akarunk küldeni valakinek. Feladóként tisztában kell lennünk olyan részletekkel, mint a megfelelő csomagolási mód, a súlykorlátok, a címirat formátuma, kitöltése, és persze a feladás ára. Ezekre a kérdésekre a választ nem csak telefonon, de online a DPD weboldalán is megtalálod.
  2. Csomagot vársz: a másik oldalon pedig ugyebár ott van az is, amikor te, mint címzett, szeretnéd tudni, hogy merre jár a csomagod, mennyit kell fizetned, mire várhatod, stb. Ezekben az esetekben is jó kiindulási pontot nyújthat a DPD weboldala, de a telefonos ügyfélszolgálat is nagy segítséget adhat. A nyomkövetés segítségével láthatod, hogy épp hol áll a csomagod, sőt, ha úgy van, akkor lehet, hogy felhívhatod a depót, megkérdezni, hogy mikorra várhatod, vagy felvette- a futár a csomagot.
  3. DPD partnerként: az is megeshet, hogy nem lakossági felhasználóként, hanem szerződött partnerként szeretnéd felvenni a kapcsolatot a DPD-vel, vagy legalábbis szeretnél információhoz jutni. Itt is a telefonos megkeresés, az email és a holnap a három leginkább elfogadható kapcsolatfelvételi és információ-szerzési platform.

A DPD csomagpontok

A DPD hálózatának szerves részét képezik a DPD csomagpont nevű helyek, amelyek csomagok feladásában és fogadásában segíthetnek. Ezek kisebb-nagyobb üzletek, amelyek nyitvatartási időben felveszik a csomagokat és továbbítják azokat a DPD depók felé.

Mit kínálnak a DPD csomagpontok?

  • Flexibilis csomagfeladási és átvételi lehetőség: nem kell a csomagszállítóra várnod, hogy felvegye a csomagot, hiszen te magad is fel tudod adni a legközelebbi DPD csomagponton. Ugyanezeken a pontokon pedig 7 naptári napig fel is veheted a küldémenyeid.
  • Belföldi és külföldi csomagküldés: a csomagpontokon 20 kg-ig adhatsz fel csomagot belföldre, illetve az Európai Unió tagállamaiba.
  • Hétvégi csomagkezelés: több olyan DPD Pickup csomagpont is van, amelyek hétvégén is nyitva vannak, így nem kell megvárni a hétfőt, hanem a hétvége folyamán is megoldható a feladás. Az ilyen pontok általában olyan helyeke vannak, amelyeknek nagy a forgalma, pl. plázák, bevásárlóközpontok.
  • Csomagok átirányítása: ha nem tudod a futárt várni, vagy valami közbejön, lehetőséged van arra, hogy a csomagot a legközelebbi csomagpontra átirányítsd.

DPD Csomagpont-kereső

Ha szeretnéd tudni, hogy melyik csomagpont esik hozzád a legközelebb, akkor innen: https://www.dpd.com/hu/hu/pickup-csomagpont/csomagpont-kereso/ le tudod tölteni a listát, valamint ugyanezen az oldalon megnézheted a hozzád közelebb eső DPD depót. A depókban szintén lehet csomagot feladni. Például ilyen depó a DPD Pécsett vagy éppen Debrecenben található depói, amelyeket számos más, főleg megyeszékhelyeken és nagyobb városokban lévő depói és Pickup pontjai követnek a listában.

A DPD ügyfélszolgálat elérhetőségei

Feladóként vagy címzettként a DPD központi ügyfélszolgálatát érdemes felkeresni, ahol:

  1. Általános kérdésekben
  2. Csomagkeresésben
  3. Csomagátirányításban
  4. DPD szolgáltatások ismertetésében
  5. DPD Futár rendelésben

tudnak segíteni az ügyfélszolgálatosok. Az elérhetőségek pedig a következők:

  • DPD ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 501 6200
  • Email cím: dpd@dpd.hu
  • Központi személyes ügyfélszolgálat: 1134, Budapest, Váci út 33. A épület II. emelet

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

07:00 – 19:00

08:00 – 16:30

08:00 – 16:30

08:00 – 16:30

08:00 – 16:30

Zárva

Zárva

 

DPD ügyfélszolgálat egyéb elérhetőségei

A lenti táblázatban található elérhetőségek főleg a partnerek számára érdekesek:

Pénzügy- Számlázás

Ezt az email címet elsősorban üzleti partnereknek tartja fenn a DPD. Itt lehet bankszámlaszám-változást bejelenteni, számlamásolatot kérni, és más, a számlákkal kapcsolatos dolgokat intézni.

szamlazas@dpd.hu

Pénzügy- Kintlévőség-kezelés

A kintlévőség-kezelés egy olyan terület, amit nem szívesen keres fel az ember, főleg, ha történetesen ő tartozik. A DPD felé tartozó partnerek ezen az email címen is felvehetik a kapcsolatot a pénzüggyel.

kintlevoseg@dpd.hu

Pénzügy-Utánvét

Az utánvétek kezelésével, kifizetésével kapcsolatos email cím, ezt is inkább az üzleti partnerek használhatják ki.

utanvet@dpd.hu

Csomagcímke-rendelés

A cég, a felvételi cím és a rendelni kívánt csomagcímke mennyiségét kell megadni. A DPD futára a rendelést követő munkanapon szállítja ki a címkéket.

cimkekiadas@dpd.hu

Vámkezelési információk

Vámmal kapcsolatos kérdések, formanyomtatványok igénylése.

vam@dpd.hu

Csomagolóanyag-rendelés

Csomagolóanyag rendelésére van lehetőség, kizárólag szerződött partnereknek.

csomagoloanyag@dpd.hu

 

Írásbeli kapcsolatfelvétel a DPD ügyfélszolgálattal

Ha nem sürgős a kérdés, vagy más megoldást nem látsz, akkor lehetőséged van arra is, hogy írásban érdeklődj a DPD-nél. Ezt elsősorban ezen az oldalon tudod megtenni: https://www.dpd.com/hu/hu/kapcsolat/. Itt négy különböző fő ügytípust sorolnak fel, ki-ki maga el tudja dönteni, hogy rá melyik vonatkozhat.

  1. Reklamáció és panaszkezelés: ha a csomagod sérült, elveszett, vagy esetleg a futár viselkedése hagyott kívánni valót maga után, ezen az űrlapon tudod megtenni a panaszt. A DPD ezeket a bejelentéseket alaposan kivizsgálja, és megteszi a szükséges lépéseket.
  2. Kérdések szolgáltatásainkról: ezen az űrlapon általános kérdéseid teheted fel.
  3. Kérdések csomagfelvételről: ha úgy látod, hogy a csomagod esetleg eltévedt, vagy éppen késik, akkor ezt az űrlapot beküldve próbálhatsz meg utánajárni a dolognak.
  4. Ajánlatok üzleti ügyfeleknek: ezen a lapon a nem-lakossági ügyfeleknek van lehetősége felvenni a kapcsolatot a DPD-vel.

Kapcsolat a DPD-vel címzettként

Ha nem feladó vagy, hanem éppen egy csomagot vársz, akkor is érdemes felkeresni a DPD honlapját: https://www.dpd.com/hu/hu/cimzettek/ Ezen az oldalon megtalálod a legfontosabb tudnivalókat, így például a nyomkövetési lehetőséget vagy éppen a csomagolással kapcsolatos információkat érdekességeket. A DPD telefonszám természetesen számodra is elérhető, nyugodtan hívd fel őket és készséggel segítenek.

dpd csomagpont

A DPD ügyfélszolgálatát címzettként is hívhatod, hiszem segíteni tudnak többek között abban is, hogy a csomagod merre jár, illetve abban, hogy mondjuk házhozszállítás helyett csomagpontra irányítsd át.

A DPD és a közösségi média

A fentiek alapján látható, hogy a DPD hozza a magyar cégekre egyenlőre még nagyon is jellemző tulajdonságot, történetesen azt, hogy a közösségi média lehetőségeit még nem aknázza ki teljesen. A hagyományos ügyfélkapcsolati csatornák tekintetében elmondhatjuk, hogy a DPD ügyfélszolgálat normál módon teljesít, nem kínál sem többet, sem kevesebbet mint az elvárható.