Hogyan és hol érhetem el legegyszerűbben a Generali ügyfélszolgálat?

Generali ügyfélszolgálat

Kérjük, értékelje

Hogyan és hol érhetem el legegyszerűbben a Generali ügyfélszolgálat? Telefonszám Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333  Nyitvatartás Hétfő: 8:00 – 18:00 Kedd: 8:00 – 16:00 Szerda: 8:00 – 16:00 Csütörtök: 8:00 – 18:00 Péntek: 8:00 – 16:00 A Generali telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása: Hétfő: 8:00 – 18:00 Kedd: 8:00 – 18:00 Szerda: 8:00 – 18:00 Csütörtök: 8:00 – 20:00 Péntek: 8:00 – 18:00 Postai megkeresés […]
3.8 1 5 5
Jelenlegi Minősítés 3.8

Your page rank:

Telefonos ügyfélszolgálat:
+36 1 452 3333 

 

Hétfő: 8:00 – 18:00

Kedd: 8:00 – 16:00

Szerda: 8:00 – 16:00

Csütörtök: 8:00 – 18:00

Péntek: 8:00 – 16:00


A Generali telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása:

Hétfő: 8:00 – 18:00

Kedd: 8:00 – 18:00

Szerda: 8:00 – 18:00

Csütörtök: 8:00 – 20:00

Péntek: 8:00 – 18:00

A központi ügyfélszolgálat postacíme:

1132 Budapest, Váci út 36–38

Tartalomjegyzék

Mi a Generali, és milyen ügyekben fordulhatok hozzájuk?

A Generali egyike a legnagyobb magyarországi biztosítóknak, amely számos kedvező biztosítással, az ügyfelek kezelésére pedig egy országos ügyfélszolgálati és partneri hálózatot kínál. Akinek saját ingatlanja van, esetleg autója, vagy szokott külföldön utazni, bizonyosan kötött már biztosítást. Ez pedig azt is jelenti, hogy a Generalival is volt már dolga.

 

A Generali ügyfélszolgálathoz milyen kérdésben tudnak segíteni?

Egy biztosítónál több olyan alapvető kérdéskör is van, amely miatt az ügyfelek, vagy éppen a leendő ügyfelek telefon fognak, emailt írnak, vagy éppen személyes találkozót kérnék. Általánosságban ezek a következők:

  • Új szerződés kötése: új biztosítási szerződés kötése az egyik legalapvetőbb ügy, amellyel a Generalihoz fordulhatunk. Lakásbiztosítás, életbiztosítás, nyugdíjbiztosítás és számos egyéb pénzügyi termékre lehet szerződést kötni.
  • Meglévő szerződéssel kapcsolatos ügyintézés: ha már van biztosításod, vagy más terméket a Generalinál, akkor időnként szükség lehet arra, hogy felkeresd őket valamelyik ügyfélszolgálati csatornán.
  • Dokumentum igénylése: a szerződésekhez kapcsolódó hiteles dokumentumokat lehet igényelni az ügyfélszolgálatokon keresztül.
  • Kárbejelentés: a meglévő biztosítás által fedezett káresemény bejelentése, amelyet személyesen, telefonon, online, vagy akár applikáción keresztül is megtehetsz.

 

A Generali Partnerportál használata

Mindössze nagyon röviden foglaljuk most össze, hogy a Generali Partnerportál hogy érhető el, mivel ez nem ügyfélszolgálati felület, hanem az értékesítő és alkusz partnerek számára fenntartott portál, ahol a szerződéseket tudják rögzíteni és karbantartani. A partnerportál a következő linken található: Startpont (generali.hu). Ezen a felületen töltik a Generalis alkuszok és ügyfélszolgálatosok idejük jó részét, mivel itt egy helyen megtalálhatók nem csak a szerződésekhez szükséges anyagok és információk, hanem újdonságok, fórumok és egyéb hasznos dolgok is megtalálhatók.

A Generali kárbejelentés lehetőségei

Sosem láthatjuk előre, hogy milyen baj történhet, milyen kár érhet bennünket, ezért érdemes tudni, hogy ha van biztosításunk a Generalinál, és szeretnénk érvényesíteni a kártérítési igényünket, akkor hova fordulhatunk. Háromféle csatornán lehet elérni a biztosítót:

  1. Személyesen
  2. Telefonon
  3. Online

Mindenki maga válogatja, hogy melyik platformot részesíti előnyben, az alábbiakban részletesen megnézzük, hogy a Generali kárbejelentés hogyan is intézhető. A Generali ügyfélszolgálat elérhetőségei:

  • Internetes ügyfélszolgálat: https://generali.hu/Ugyfelszolgalat/Ugyintezes.aspx
  • Telefonos ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 452 3333
  • Központi ügyfélszolgálat címe: 1132 Budapest, Váci út 36–38

generali ügyfélszolgálat

A Generali Központi ügyfélszolgálata

A Generali központi ügyfélszolgálata a 1132 Budapest, Váci út 36-38. szám alatt található, és ez az egyetlen olyan iroda, amely ténylegesen ügyfélszolgálatként üzemel. A nyitva tartás a következőképpen alakul:

Nyitvatartás

Hétfő: 8:00 – 18:00

Kedd: 8:00 – 16:00

Szerda: 8:00 – 16:00

Csütörtök: 8:00 – 18:00

Péntek: 8:00 – 16:00

A személyes ügyfélszolgálatra érdemes időpontot foglalni, amit telefonon, vagy online ezen az oldalon: Időpontfoglalás – Generali tehetsz meg. A folyamat nagyon egyszerű:

  1. Kiválasztod a napot, amikor ügyintéznél.
  2. Utána kiválasztod, hogy pontosan milyen időpontra szeretnél menni.
  3. Megadod a neved és az email címed, és már kész is a foglalás.

A központi irodában minden ügytípusban állnak rendelkezésedre. Amennyiben kárbejelentést szeretnél tenni, akkor mindenképpen érdemes felkészülten menni, tehát előre érdeklődni, hogy milyen dokumentumokra van szükség.

Generali kárbejelentés telefonon

A telefonos ügyfélszolgálat száma: +36 1 452 3333

A Generali telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

08:00 – 18:00

08:00 – 18:00

08:00 – 18:00

08:00 – 20:00

08:00 – 18:00

Zárva

Zárva

Telefonon keresztül a következőkben tudnak segítséget, tájékoztatást adni.

  • Szerződésessel kapcsolatos információk
  • Számlázással kapcsolatos információk
  • Adategyeztetés
  • Díjigazolások kiállítása
  • Fedezetigazolás kérése
  • Csekkek, díjbekérők kérése
  • Zöld kártya, bonus-malus igazolás kérése
  • Kötvény pótlásának igénylése
  • Számlakivonat kérése
  • Adóigazolás kiállítása
  • Kárigazolás felelősségbiztosításnál

Kárbejelentés, kárinformáció

  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás káreseményének bejelentése
  • Kárenyhítéssel, kárügyintézéssel kapcsolatos információ

Díjszámítás

  • Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, casco biztosítás, lakásbiztosítás díjszámítása
  • Tanácsadó küldésének kérése szerződéskötéshez

A kárbejelentést telefonon a következőképpen tudod megtenni a menürendszerben:

  1. Amikor a rendszer a menüpontokat sorolja, az 1. menüpontot kell kiválasztanod.
  2. A következő menüszinten ki kell választanod, hogy bejelenteni szeretnél, vagy egy már bejelentett káresemény miatt telefonálsz.
  3. A harmadik szinten pedig azt tudod kiválasztani, hogy milyen típusú szerződéshez jelented be a káreseményt. A lehetőségek:
    1. Lakás vagy családi ház- biztosítás
    2. Egyéb vagyon és felelősségbiztosítás
    3. Gépjárműbiztosítás
    4. Életbiztosítás
    5. Egészség, baleset, banki, vagy szolgáltatásokat finanszírozó biztosítás

Generali kárbejelentés online

A Generali honlapján a kárbejelentést a Kárbejelentés – Generali lapról indulva kezdheted meg. Itt elsősorban ki kell választani, hogy milyen típusú biztosításhoz jelentenéd be a kárt:

  • Gépjármű
  • Lakás-vagyon biztosítás
  • Élet-, egészség-, vagy balesetbiztosítás
  • Utasbiztosítás

generali partnerportál

Ettől a választástól függ, hogy milyen űrlapot kell kitölteni a „Tovább” gombra kattintva. Önmagában a kárbejelentés elég egyszerű, nem kell attól tartanod, hogy jelentős nehézséget okozna. Lakás, gépjármű biztosításnál érdemes előre képeket készíteni a kárról, míg a személyre vonatkozó biztosítások esetében fontos lehet a kapcsolódó dokumentumokat (pl.: zárójelentések) beszkennelése is. A lépéseken végig érve pedig megkapod a tájékoztatást arról, hogy sikeres volt-e a bejelentés.

Generali biztosító ügyfélszolgálat telefonon és online

A +36 1 452 3333 telefon biztosítás nem csak kárbejelentéssel, hanem a már fentebb felsorolt számos kérdésben is segítséget kaphatsz. Ezt kiegészítendő érdemes lehet a Generali online ügyfélszolgálatát is megnézni, hiszen az internetes felületen sok mindent könnyebben el lehet intézni.

A Generali online ügyfélszolgálati felülete a MyGenerali névre hallgat, és itt tudsz belépni, vagy regisztrálni: Bejelentkezés – Generali.

Itt szinte minden felmerülő kérdést el tudsz intézni, többek között:

  • Megtekintheted, bizonyos esetekben módosíthatod a szerződésed adatait
  • Befizethető a legtöbb szerződéshez kapcsolódó díj.
  • Letölthetők a dokumentumok amelyek a biztosításaidhoz kapcsolódnak
  • Ha befektetési életbiztosításod van, akkor pedig pénzügyi lépéseket is indíthatsz (portfólióhoz kapcsolódóan például.

Generali telefonon – biztosítás applikáció

A Generali Ügyfélpont applikáció, amelyet erről az oldalról (Mobilalkalmazásaink – Generali) indulva tudsz telepíteni. Főbb tulajdonságai:

  • Casco-ügyintézés (pl.: szemlefotók)
  • Visszahívás kérése
  • Kárrendezés (dokumentumfeltöltés, stb.)
  • Árfolyamfigyelés

Generali a közösségi hálózatokon

  • Facebook: Generali Magyarország – Kezdőlap | Facebook A Generali Facebook oldala egy közel hatvanezres követőszámmal rendelkező, elég aktív oldal. Érdekességek, promóciók töltik ki a bejegyzések nagy részét, és jelenleg nem kínál ügyfélszolgálati segítséget az oldal.
    generali biztosító ügyfélszolgálat
  • Instagram: Generali Magyarország (@generalimagyarorszag) • Instagram-fényképek és -videók Instagramon a Generali tippekkel, érdekességekkel jelentkezik, illetve itt promózzák az „Egyszer Lent” című podcastjukat.

    nyugdíjfolyósító igazgatóság ügyfélszolgálat
  • Youtube: Generali Magyarország – YouTube A YouTube csatornán sincsenek kifejezetten ügyfél-szempontból segítő videók, legalábbis a biztosításokkal kapcsolatban alig akad. Ugyanakkor azért vannak érdekes kisfilmek, ha van időd, érdemes megnézni.
  • LinkedIn: a magyarországi Generalinak nincs magyar fiókja, a globális franchise LinkedIn profilján keresztül érhetők el.