DIGI Ügyfélszolgálat Telefonszám és egyéb elérhetőségek

Kérjük, értékelje

DIGI Ügyfélszolgálat Telefonszám és egyéb elérhetőségek Telefonszám Telefonos ügyfélszolgálat:  1272Külföldről hívható telefonszám: +36 1 707 0707Fax: +36 1 707 6700Kormányzati Ügyfélvonal:Magyarországról: 1818külföldről: +36 (1) 550-1858SMS-száma: +36 (70) 443-8056E-mail cím:Műholdas e-mail: ugyfelszolgalat@digi.huKábeles e-mail: ugyfelszolgalat@digikabel.huHibabejelentő (műhold): hibabejelento@digi.huHibabejelentő (kábel): hibabejelento@digikabel.huElmaradt befizetések igazolása: befizetesigazolas@digikabel.hu Nyitvatartás HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek0-24 óra0-24 óra0-24 óra0-24 óra0-24 óra Postai megkeresés A központi ügyfélszolgálat postacíme:1385 Budapest, Pf.:832 Tartalomjegyzék Pontosan mi a Digi és mivel foglalkozik?A Digi a […]
1.84 1 5 490
Jelenlegi Minősítés 1.84

Your page rank:

Telefonos ügyfélszolgálat:  1272

Külföldről hívható telefonszám: 
+36 1 707 0707

Fax: +36 1 707 6700

Kormányzati Ügyfélvonal:

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

0-24 óra

0-24 óra

0-24 óra

0-24 óra

0-24 óra

A központi ügyfélszolgálat postacíme:

1385 Budapest, Pf.:832

Tartalomjegyzék

Pontosan mi a Digi és mivel foglalkozik?

A Digi a negyedik nagy távközlési cég Magyarországon, ami már elég hosszú ideje jelen van a magyar piacon. Annakidején műholdas tévés szolgáltatással kezdte a cég, később pedig már internetet, kábeltévét, ma pedig már mobilszolgáltatást is kínál – sőt, saját körzetszáma is van a Digis mobiltelefonoknak.

Hogyan érhető el a Digi ügyfélszolgálat?

Mint ahogy a többi szolgáltatónál, a Digi esetében is számos csatorna létezik az ügyintézésre:

  • Digi Ügyfélszolgálat személyesen: több iroda és üzlet is van az országban, így elég egyszerűen intézhetők az ügyek személyesen
  • Digi Online Ügyfélszolgálat: az online ügyfélszolgálat használata alapvetően ingyenes, és szinte az összes problémás ügy elintézhető ezen keresztül is.
  • Digi Telefonszám: a 1272-es telefonszám a központi Digi ügyfélszolgálati szám, ahol szerződéses ügyeket, számlázási kérdéseket és hibabejelentéseket lehet megtenni.

Milyen ügyekben segíthet a Digi TV ügyfélszolgálat?

A Digi ügyfélszolgálati csatornáit alapvetően három fő kategóriába sorolható kérdésekkel szokás megkeresni:

  1. Televízió: számlázás, csatornabővítés, hibabejelentések, szerződéskötés, stb.
  2. Internet: számlázás, hibabejelentés, csomagváltás, szerződéskötés, stb.
  3. Mobiltelefon: számlázás, szerződéskötés, hibabejelentés, készülékekkel kapcsolatos tájékoztatás, stb.

A fentieken túl pedig van még több olyan terület, amiben segíteni tudnak, természetesen mind elsődlegesen a Digi saját szolgáltatásaival kapcsolatos.

Digi telefonos ügyfélszolgálat: 1272 – és minden, amit tudni kell róla

A Digit telefonszám, a 1272 egy központi ügyfélszolgálati telefonszám, ahol egy menürendszeren keresztül lehet ügyinézést kezdeményezni, illetve végső soron ügyintézőhöz kerülni. A Digi telefonos menüje a következőképpen néz ki:

  1. Panasz bejelentés: megrendeléssel, hibabejelentéssel és számlázással kapcsolatos panaszok bejelentése
  2. Szolgáltatás megrendelése új előfizetőinknek
  • Műholdas előfizetés
  • Kábelen keresztül nyújtott televízió, internet, telefonszolgáltatások
  • Telefon
  1. Tájékoztatás meglévő előfizetőinknek
  • Műholdas televízió
  • Kábeles szolgáltatás
  1. DIGIMobil

A telefonos ügyfélszolgálaton a fenti szolgáltatásokkal kapcsolatban minden elintézhető, ami eszedbe juthat. A különböző menükben navigálva köthetsz új szerződést – legalábbis megrendelheted a szolgáltatásokat –, módosíthatod vagy felmondhatod a már meglévő szolgáltatásod, illetve érdeklődhetsz számláiddal kapcsolatban.

A 1272 nyitvatartása a következőképpen néz ki:

1272 Digi TV telefonszám nyitvatartása

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

0-24 óra

0-24 óra

0-24 óra

0-24 óra

0-24 óra

0-24 óra

0-24 óra

Az, hogy milyen gyorsan lehet ügyintézőhöz kerülni, elég változó, sajnos a Digi honlapján nem láttunk terheltségi adatokat, így csak tippelni lehet, hogy kora délelőtt és késő délután igen csak nehéz bejutni 5 percen belül. Próbálkozni lehet, csak nem biztos, hogy érdemes.

Mit tegyünk, hanem akarunk a Digi telefonos ügyfélszolgálattal bajlódni? – Irány az online ügyfélszolgálat!

A Digi online ügyfélszolgálata már igen fejlett, és számos kényelmi funkciót kínál, megoldható a legtöbb, a hétköznapok során felmerülő probléma. A Digi Ügyfélkapu itt érhető el: https://ugyfelkapu.digi.hu/

A regisztráció első lépése néhány alapvető adat megadása, utána pedig szükség lesz az előfizetői szerződés egyes azonosítóira is. Ha ez megvan, akkor igazából át is nézheted az ügyfélszolgálati felület felépítését. A főbb menüpontok:

  1. Szerződések
  2. Számla
  3. Fizetés
  4. Szolgáltatások

Egyértelmű, hogy a szerződés fülön a szerződéseidet nézheted át, a számla oldalon a számláid tekintheted meg, a fizetésnél pedig befizetheted az esedékes számlákat. Ami azt illeti, legérdekesebb menüpont a szolgáltatásoké. Itt tudsz Digimobil szolgáltatást rendelni, belépni a Digis email fiókba, és ami a legfontosabb: innen érheted el a Digi Online-t, ami egy online tévés alkalmazás, amit Androidra, iOS-ra és külön Huawei telefonokra is letölthetsz. Ezen pedig több tévécsatornát is követhetsz élőben, egyszerre akár három készüléken is.

A Digi online ügyfélszolgálata az ügyfélkapun keresztül bármikor elérhető, 0-24-ben nyitva van, így bármikor bejelentést tehetsz, befizethetsz, módosíthatsz a szerződésen.

Digi TV email címek

A Digi ügyfélszolgálatot nem csak az online felületen, de emailben is el lehet érni, ami lehetőséget biztosít arra, hogy írásban, kifejtve, mellékletekkel bemutatva jelentsd be a panaszod, vagy csak kezdj el új ügyfélként jelentkezni. A különböző ügytípusokhoz egyedi email címek tartoznak:

Ezen túl pedig van egy „Írjon nekünk” oldal is, https://digi.hu/kapcsolat. Itt is megírhatod kérdésed, észrevételed, panaszod, és emailben válaszolnak. Hátránya ennek a csatornának, hogy viszonylag lassan válaszolnak.

A Digi ügyfélszolgálat Budapesten és az országban

A Digi Budapesten két központi ügyfélszolgálatot üzemeltet, egyet a Váci úton, egyet pedig a Westendben. Ezek nyitvatartása az alábbiak szerint néz ki:

Digi Központi ügyfélszolgálat – 1134 Budapest, Váci út 37.

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

8 – 16

10 – 18

8 – 16

10 – 18

8 – 16

Zárva

Zárva

Digi Westend ügyfélszolgálat – Westend City Center

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

9 – 21

9 – 21

9 – 21

9 – 21

9 – 21

10 – 18

Zárva

Természetesen ezeken túl még számos iroda és üzlet van országszerte, ezek nyitvatartása változatos, így nem is érdemes külön táblázatban felsorolni azokat. A legjobb, ha az itt található térképes keresőt használod: https://digi.hu/ugyintezes/elerhetosegek/ugyfelszolgalatok?province=BU

Ahogy azt majd te is láthatod, egyes ügyfélszolgálatoknál csak a DigiMobil ikonja van. Ennek oka, hogy a Digi kábeles tévé és internet szolgáltatása nem érhető el mindenhol, és emiatt lefedettségtől függően csak abban tudnak segíteni az irodákban, ami abban a körzetben elérhető.

Ha új előfizetésben gondolkodsz, akkor érdemes a honlapon található lefedettségi információkat megnézni: a mobiltelefon esetében van térkép, az internetnél pontos címre kereshetsz, a kábeltévénél pedig pontosan megvan, hogy mely városokban érhető el a szolgáltatás.

A Digi a közösségi médiában

A Digi ügyfélszolgálatát nem lehet egyelőre elérni a közösségi média felületein, a Digi Facebookja elsődlegesen csak tájékoztat, ha rájuk írsz, akkor továbbítanak a kapcsolatfelvételi űrlapra. https://www.facebook.com/digi.hu

A Diginek van egy Instagram oldala is a https://www.instagram.com/digi_hu címen. Ügyfélszolgálati tevékenységet itt sem nagyon fejtenek ki, egy-egy tájékoztató poszt van csupán, például arról, hogy hogyan lehet e-számlára váltani.

Összefoglalva

A Digi ügyfélszolgálata viszonylag könnyen elérhető, szerencsére több csatornán is, így a felmerülő gondok, kérdések, hamar rendeződhetnek. Mivel nincs teljes lefedettség, így a személyes ügyfélszolgálatokon csak az adott területre kérhető szolgáltatásokkal kapcsolatban tudnak segíteni. Az Digi telefonszámát, a 1272-őt érdemes megjegyezni, és mivel mindig elérhető, vélhetően ez lesz a leginkább keresett ügyfélkapcsolati forma. Javasoljuk, hogy ha mindenképpen telefonálni szeretnél, akkor keress egy olyan időpontot, ami holtidőnek számít. A Digi online ügyfélszolgálat pedig szintén egész nap nyitva van, szóval nem okozhat különösebb gondot azon keresztül rendezni a dolgaid.