Az EON ügyfélszolgálatán miben segítenek, hogyan érhetem el?

Kérjük, értékelje

Az EON ügyfélszolgálatán miben segítenek, hogyan érhetem el? Telefonszám EON telefonszám – Áramszolgáltatás Mobiltelefonról: 06 20/30/70/ 459 96 00 Vezetékes telefonról: 06 52/512 400 EON telefonszám – gáz: Mobiltelefonról: 06 20/30/70/ 459 97 11 Vezetékes telefonról: 06 52/ 512 401 E-mail cím: gazinfo@eon.hu                      gazhalozat@eon.hu Nyitvatartás Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek 9:00-16:00 9:00-16:00 9:00-16:00 9:00-16:00 9:00-16:00 […]
2.23 1 5 257
Jelenlegi Minősítés 2.23

Your page rank:

EON telefonszám – Áramszolgáltatás
  • Mobiltelefonról: 06 20/30/70/ 459 96 00
  • Vezetékes telefonról: 06 52/512 400
EON telefonszám – gáz:
  • Mobiltelefonról: 06 20/30/70/ 459 97 11
  • Vezetékes telefonról: 06 52/ 512 401
  • E-mail cím: gazinfo@eon.hu
                          gazhalozat@eon.hu

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

9:00-16:00

9:00-16:00

9:00-16:00

9:00-16:00

9:00-16:00

A központi ügyfélszolgálat postacíme:

EON Ügyfélszolgálat
7602 Pécs, Pf. 197

Tartalomjegyzék

A következő posztban megnézzük, hogy hogyan érhető el az EON ügyfélszolgálat, és hogy mit, milyen módon tudsz elintézni az egyes csatornákon

Mivel foglalkozik?

  • villamosenergia egyetemes szolgáltatás (EON Áramszolgáltató Kft.)
  • villamosenergia-hálózat üzemeltetés (EON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt., EON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt. és EON Tiszántúli Áramhálózati Zrt.)
  • gázhálózat-üzemeltetés (EON Közép-dunántúli Gázhálózati Zrt. és EON Dél-dunántúli Gázhálózati Zrt.)

Magyarul tehát az EON egy áram- és gázszolgáltató, Magyarországot teljes egészében lefedő szolgáltatási területtel. Már hosszú ideje jelen van a magyar piacon, számos ügyfélszolgálati irodával, és kiterjedt szerelői hálózattal rendelkezik.

Milyen ügyekben kereshető meg az EON ügyfélszolgálat?

Ahogy az a legtöbb hasonló szolgáltatónál lenni szokott, az EON ügyfélszolgálatain is csak a megszokott kérdesekre kaphatsz választ, mint például:

  • Mikor kell bediktálnom az óraállást?
  • Hogy fizethetem be a számlát online?
  • Hogyan módosíthatom a részszámláimat?
  • Most vettem új lakást, és átíratnám a nevemre az órát, hogyan kell?

Azok számára, akiket érdekelnek a száraz részletek, itt vannak az üzletszabályzatok, amelyek unalmas olvasmányok ugyan, de hasznos információkat is adhatnak: https://www.eon.hu/hu/lablec/uzletszabalyzatok.html

A következő oldalakon sorra vesszük, hogy milyen felületeken, milyen ügyekkel kapcsolatban veheted fel a kapcsolatot az EONnal.

EON online ügyfélszolgálat elérése

Az online ügyfélszolgálatot elég könnyű elérni, a regisztráció pedig igen egyszerű. Lehetőség van arra is, hogy külön regisztálj, vagy pedig akár a Facebook-fiókoddal is használhatod.

 

Online ügyfélszolgálat: https://e-portal.eon-hungaria.com/ugyintezes/login

  • Elektronikus számlára válthatsz.
  • Rögzítheted mérőállásaid.
  • Megtekintheted aktuális egyenleged és számláid.
  • Kifizetheted számláid bankkártyával.
  • Számlamásolatot és postai csekket igényelhetsz.
  • Módosíthatod havi részszámláid.
  • Értesítést kérhetsz a tervezett üzemszünetekről.
  • Módosíthatod személyes adatait.
  • Megnézheted és módosíthatod PIN kódod, amivel bárkit felhatalmazhatsz ügyintézésre.
  • Egy regisztráción belül több felhasználó azonosítót (partnerszámot) is kezelhetsz.

EON Applikáció: IOS és Android

  • Fényképes leolvasás egyszerűen
    Akár éves, féléves és negyedéves mérőállásaidat is megadhatod fényképpel, sőt, így az éves leolvasás is kiváltható.
  • Manuális diktálás
    Ha nem szimpatikus a fényképes megoldás, akkor van lehetőség arra is, hogy a hagyományos módon, az óraállás számszerű beírásával jelentsd le az aktuális állás.
  • Korábbi diktálások megtekintése
    Egy évre visszamenőleg tekintheted meg a regisztrált mérőid előző bediktált állásait.
  • Számlafizetés bankkártyával
  • Számlák megtekintése, letöltése
  • Értesítési beállítások
  • Ügyfélszolgálati iroda kereső

 

EON videós ügyfélszolgálati lehetőségek

Az EON rendelkezik egy videós ügyfélszolgálattal is, ezt hétköznapokon 9-16 óra között érheted el, a lenti linken található lapon az „Ügyintézés indítása” gombra kattintva.

A következő témakörökben kaphatsz segítséget

Áram

  • Számlázási ügyek, fizetés (folyószámla egyeztetés, részletfizetés kérés, részszámla módosítás)
  • Tartozásrendezés, ki- és visszakapcsolás miatti ügyintézés
  • Előrefizetős mérő (feltöltés és kódvásárlással kapcsolatos információ)
  • Műszaki ügyek (új bekapcsolás, teljesítmény módosítás, mérőcsere)
  • Költözés, átírás (ügyfélcsere)

Gáz

  • Műszaki ügyek (új bekapcsolás, mérőcsere)

Videós ügyfélszolgálat linkje kattints ide 

Az EON áram üzletágának ügyfélszolgálatai

Mivel az EON gáz és áramszolgáltatással is foglalkozik, ezért fontos, külön-külön is megnézzük, hogy milyen módon lehet az ügyfélszolgálatokat elérni a hagyományos csatornákon.

 

EON áram elérhetőségek:

E-mailben araminfo@eon.hu, aramhalozat@eon.hu szinte minden ügy elintézése megkezdhető emailben, igaz, a válaszidő viszonylag hosszú.

EON telefonszám – Áramszolgáltatás

  • Mobiltelefonról
    06 20/30/70/ 459 96 00
  • Vezetékes telefonról
    06 52/ 512 400
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap

8-18 óra

8-18 óra

8-20 óra

8-18 óra

8-18 óra

Nem elérhető

Nem elérhető

Az automata telefonos rendszerben a következő menüpontokat találod:

  • Panasz bejelentés
  • Költözés, átírás
  • Műszaki ügyek
  • Automata mérőállás diktálás
  • Számlaügyek, tartozás rendezése
  • Kártyás mérő, védendő fogyasztók
  • Kiegészítő szolgáltatások
  • Rezsiutalvány (már nem aktuális)
  • English/Deutsch

EON ügyfélszolgálat – áram

Az irodákat itt keresheted ki: https://www.eon.hu/hu/lakossagi/elerhetosegek/ugyfelszolgalati-irodak-aram.html

Ezen a weboldaldalon számos hasznos információ érhető el, többek között az irodák címe és nyitvatartása egy PDF-ben, valamint az irodák tavaszi nyitvatartása is.

Az irodákba jelenleg csak időpontfoglalással lehet bemenni, ezt megteheted online vagy telefonon. A következő szabályokat be kell tartani:

  1. Pontosan érkezz az időpontodra
  2. Csak egyedül mehetsz be az irodába
  3. Az időpontod csak 20 percig érvényes
  4. Tarts a távolságot
  5. Hordd megfelelően a szájmaszkod

Hibabejelentési telefonszámok:

  • Észak-dunántúli régió: 06 80/ 533 533
  • Dél-dunántúli régió: 06 80/ 205 020
  • Tiszántúli régió: 06 80/ 210 310

Ezek a telefonszámok a nap 24 órájában elérhetőek, és díjmentesen hívhatók.

Ha esetleg levélben szeretnéd megkeresni az EON-t, akkor pedig ezen a címen teheted meg:
EON Ügyfélszolgálat
7602 Pécs, Pf. 197

Az EON gáz ügyfélszolgálatainak elérhetőségei

Az áram mellett az EON elég nagy területen folytat gázközmű szolgáltatási tevékenységet is, emiatt pedig külön ügyfélszolgálati vonalat és irodahálózatot kell fenntartania. Amennyiben olyan problémába ütközöl, amihez kell az EON ügyfélszolgálatának az elérése, az alább részletezett módokon veheted fel velük a kapcsolatot.

E-mailben gazinfo@eon.hu, gazhalozat@eon.hu ugyanúgy, mint áramnál, a legtöbb feladat megoldható, különösen amiatt, hogy dokumentumokat is lehet csatolni.

EON telefonszám – gáz:

  • Mobiltelefonról
    06 20/30/70/ 459 97 11
  • Vezetékes telefonról
    06 52/ 512 401

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

8-18 óra

8-18 óra

8-20 óra

8-18 óra

8-18 óra

Nem elérhető

Nem elérhető

 

Az EON Telefonos ügyfélszolgálaton intézhető ügyek:

 

  • Panasz bejelentése
  • Költözés, átírás
  • Műszaki ügyek
  • Automata mérőállás diktálás
  • Számlaügyek, tartozás rendezése
  • Kártyás mérő, védendő fogyasztók
  • Kiegészítő szolgáltatások

Hibabejelentés

Ezek a telefonszámok díjmentesen hívhatók és a nap 24 órájában elérhetők

  • Dél-dunántúli régió

06 80/424 242

  • Közép-dunántúli régió

06 80/ 301 301

EON személyes ügyfélszolgálatok – gáz üzletágban

Számos ügyfélszolgálati iroda van, amelyeket megyeszékhelyeken és városokban lehet megtalálni. Ezeknek a nyitvatartása mindig változó, emiatt pedig érdemes meglátogatni a https://www.eon.hu/hu/lakossagi/elerhetosegek/ugyfelszolgalati-irodak-gaz.html oldalt, ahol megtalálható az összes iroda normál nyitvatartása, illetve az ünnepi nyitvatartások is.

Jelenleg csakúgy mint a legtöbb helyen, a EON személyes ügyfélszolgálatokra is csak időpontfoglás után juthatsz be. Ezt alapvetően online és telefonon keresztül teheted meg.

EON  gáz ügyfélszolgálat levelezési címe: EON Ügyfélszolgálat, 7602 Pécs, Pf. 197.

Az EON nem túl aktív a közösségi médiában, elsősorban egy tájékoztató (leállások, akciók, stb.) jellegű Facebook oldalt futtatnak: https://www.facebook.com/eonhungaria

EON és a hivatali kapu

Az EON rendelkezik Hivatali Kapuval is, ami azt jelenti, hogy az Ügyfélkapun keresztül is lehetséges bizonyos dolgok elintézése. Ahhoz, hogy ezt megtehesd, be kell lépned az Ügyfélkapun keresztül, és az azonosítás után megkeresni a hivatali kaput, majd az EON honlapján közzétett információk segítségével megkeresni a céget.

Összefoglaló

Az EON egy gáz- és áramszolgáltató, amit a hagyományos módszerekkel (személyesen, telefonon, levélben) is meg lehet keresni, illetve ezen túl még lehetséges az is, hogy online,  Ügyfélkapunk keresztül, vagy videóhívás és applikáció útján intézd el a fontosabb ügyeket. A jelenlegi helyzetben a személyes ügyfélszolgálatokat nem érdemes nagyon erőltetni, telefonon és online minden intézhető.