Hogyan érhető el a TIGÁZ ügyfélszolgálata?

tigáz ügyfélszolgálat

Kérjük, értékelje

Hogyan érhető el a TIGÁZ ügyfélszolgálata? Telefonszám Ügyféltájékoztató: Magyarországról: +36-80-180-380 E-mail cím: gazinfo@opusenergetika.hu Nyitvatartás A telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartási idejeHétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek8-148-148-208-148-14 Postai megkeresés A központi ügyfélszolgálat postacíme:OPTESZ OPUS Zrt. 4201 Hajdúszoboszló, PF. 291 Tartalomjegyzék A TIGÁZ komplex tevékenységi kört foglal magába, mely kiterjed a gázvezeték-építésre, gázszolgáltatásra, gázkészülék forgalmazásra és javításra, belső gázszerelésre és egyéb gázipari szolgáltatásokra. A cég tevékenységéhez szorosan hozzátartozik a földgázszolgáltatás […]
4 1 5 2
Jelenlegi Minősítés 4

Your page rank:

Ügyféltájékoztató:

A telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje
HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
8-148-148-208-148-14

A központi ügyfélszolgálat postacíme:

OPTESZ OPUS Zrt. 4201 Hajdúszoboszló, PF. 291

Tartalomjegyzék

A TIGÁZ komplex tevékenységi kört foglal magába, mely kiterjed a gázvezeték-építésre, gázszolgáltatásra, gázkészülék forgalmazásra és javításra, belső gázszerelésre és egyéb gázipari szolgáltatásokra. A cég tevékenységéhez szorosan hozzátartozik a földgázszolgáltatás számos területe, többek között a földgázelosztás, a gázmérők leolvasása, az ügyfélszolgálat működtetése, az üzemzavarok elhárítása és az elosztóhálózat-használati szerződések kötése.

Milyen okkal kereshető fel a TIGÁZ ügyfélszolgálata?

Az alábbiakban felsoroljuk, miért érdemes felvenni a kapcsolatot a TIGÁZ ügyfélszolgálatával, illetve milyen kérdésekben nyújtanak a legtöbb segítséget.

Ha kérdései vannak a következőkről:

  1. Gázszolgáltatás
  2. Fogyasztás és díjak
  3. Számlázási igények
  4. Gázszámla megértése
  5. Mérőóra-olvasás
  6. Szerződések és díjszabások
  7. Hibabejelentés és karbantartás
  8. Csekkbefizetési lehetőségek
  9. Szerződés módosítása

Mit kell tennie, ha kérdéseket szeretne feltenni a TIGÁZ-nak

  • Keressen rá a vállalat hivatalos weboldalán információkért.
  • Vessen egy pillantást a TIGÁZ online Ügyfélkapujára, ahol személyre szabott információkat talál. Ez persze csak ügyfelek számára elérhető lehetőség.
  • Forduljon a telefonos ügyfélszolgálathoz, vagy keresse fel a céget e-mailben, vagy online csevegésen keresztül.

TIGÁZ – szolgáltatással kapcsolatos kérdése vagy problémája van?

  • Ha úgy érzi, hogy szüksége van személyes támogatásra, forduljon a TIGÁZ közösségi média oldalaihoz, ahol a vállalat képviselői gyors válaszokat és segítséget tudnak nyújtani.
  • Hívja fel az ügyfélszolgálatot megadott üzleti időben, hogy megkérdezhesse kérdéseit vagy megoldást találjon a gázszolgáltatással kapcsolatos gondokra.

A TIGÁZ nagy hangsúlyt fektet az ügyfelek kiszolgálására és segítségnyújtásra, ezért az alábbi platformokon elérhető: telefonos ügyfélszolgálat, e-mail, csevegés, közösségi média oldalak és személyes szolgáltató pontok.

Mivel foglalkozik a TIGÁZ

Az OPUS TIGÁZ Zrt., Magyarország legnagyobb csővezetékes földgáz-elosztó vállalata, a zavartalan földgázellátás biztosítására fókuszál. A cég 33 760 kilométer hosszú gázvezeték-hálózatot üzemeltet, amely több mint egymillió földgázfogyasztóhoz kapcsolódik. Az OPUS TIGÁZ Zrt. tevékenysége 8 magyarországi megyében zajlik. A központi iroda Hajdúszoboszlón található (így Tigáz ügyfélszolgálat Budapest területén nincs is), és további telephelyei vannak Egerben, Debrecenben, Gödöllőn, Miskolcon, Nyíregyházán, Szolnokon és Budapesten.

A cég fő tevékenységei:

  • Földgázelosztás
  • Gázmérő leolvasása
  • Ügyfélszolgálat működtetése
  • Diszpécser szolgálat és üzemzavar elhárítása
  • Rendszerhasználat biztosítása
  • Gázelosztó hálózatok építése, fejlesztése és üzemeltetése
  • Gázvezeték csatlakozási szerződések kezelése
  • Elosztóhálózat-használati szerződések kötése
  • Felhasználói rendszerek felülvizsgálata és műszaki átvétele
  • Felhasználói gázrendszerek üzembe helyezése
  • Felhasználók ki- és visszakapcsolása
  • Mérővel nyomásszabályozóval kapcsolatos tevékenységek
  • Felhasználási helyek nyilvántartása
  • Ellenőrzések, szerződésszegések és szabálytalan vételezések kezelése

TIGÁZ online ügyfélszolgálat

Az Opus Tigáz online ügyfélszolgálata segítségével többféle ügyet is lehet intézni, ezeket több fő kategóriára osztották a weboldalon:

  • Gázfogyasztó szeretnék lenni: itt lehet új bekötés igényelni.
  • Rendszerátalakítás, mérőmunkák: itt van lehetőség arra, hogy gázkészülék cseréjét, kapacitás bővítést/csökkentést, mérőleszerelést, visszakapcsolást kérjen, vagy gáztűzhely cserét jelentsen be.
  • Egyéb ügyintézés, bejelentés: lehetőség van hibákat bejelenteni, információt kérni, szabálytalan vételezést bejelenteni.
  • Számlaügyek, befizetés: számlamásolat kérése, egyenleginformáció, csekk igénylése, részletfizetési kérelem található itt.
  • Védendő fogyasztók: tényleges ügyintézés nem lehetséges, pusztán információt lehet itt találni.

A fentiek nem igényelnek online ügyfélszolgálati regisztrációt, de vannak olyan dolgok, amelyeket csak regisztrált felhasználóként lehet intézni. Ezek elsősorban különböző bejelentések, változásbejelentések, amelyeket az online felületen űrlap formájában lehet leadni. Ezeket pedig nyomon követhetik a felhasználók.

A Tigáz ügyfélszolgálat elérése

A TIGÁZ ügyfélszolgálatát minden hagyományos módon el lehet érni, ami azt jelenti, hogy emailben, telefonon és személyesen is van lehetőség ügyeket intézni.

Telefonos ügyintézés: +36/80-180-380

Az ingyenes hívható Tigáz ügyfélszolgálat telefonszám meghatározott időben érhető el, és elég sok kérdéskörben lehet válaszokhoz jutni. Alapvetően ez egy úgynevezett önkiszolgáló telefonos ügyfélszolgálat, tehát a menüben a szám gombokkal lépkedve lehet információt szerezni, ez a funkció 0/24-ben elérhető. Természetesen van ügyintéző kapcsolási lehetőség is, a lenti nyitva tartás szerint. A beszélgetéseket a hatályos jogszabályoknak megfelelően rögzítik, és kérésre rendelkezésre bocsátják.

A telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 14:00 óráig

Nem elérhető

Nem elérhető

A Tigáz telefonszám tárcsázása után a számgombok segítségével az alábbi menükben lehet lépegetni:

  1. Panaszügyintézés: a mérővel, leolvasással, kikapcsolással, visszakapcsolással, igénybejelentéssel, szerződésekkel, árazással, számlákkal kapcsolatos panaszok bejelentésére szolgál.
  2. Információszolgáltatás: mérőleolvasásról, készülékadatokról, egyenlegről, számlaegyeztetésről, szerződésekről kérhető információ.
  3. Műszaki ügyintézés: gázigény bejelentésről tájékoztatás, ki- és visszakapcsolás, műszaki jellegű munkák, mérőhelyen végzett munkák kapcsán történő időpontegyeztetés lehetséges ebben a menüpontban.
  4. Védendő fogyasztó: tájékoztatás kérése a nyilvántartásba vétel mikéntjéről.
  5. Időpontfoglalás személyes ügyfélszolgálatra.
  6. Üzemzavar elhárítás.

Emailes ügyintézés: gazinfo@opusenergetika.hu

A cég 2023 szeptemberében változtatta meg a nevét, és hozták létre a OpusEnergetika weboldalt. Az email cím már él, és számos ügyben tudnak segíteni az ügyfélszolgálat dolgozói. Ugyan az emailek megválaszolására a törvényben rögzítve maximum 30 napjuk van, annyi előnye azért van, hogy így minden írásban is megmarad, a levelezés visszakereshető.

Levelezési cím: OPTESZ OPUS Zrt. 4201 Hajdúszoboszló, PF. 291.

Levélben elsősorban számlázási és szerződési kérdésekben lehet előrébb jutni, illetve ez is jó módja mondjuk a panaszbejelentésnek, hiszen van nyoma, iktatásra kell kerülnie, és bizony meg is kell válaszolnia a cégnek a levelet.

A TIGÁZ a közösségi médiában

Jelenleg a TIGÁZ Facebook, YouTube és LinkedIn fiókkal rendelkezik. A honlapon ugyan szerepel az Instagram is, de nincs ilyen fiók.

  • Facebook – https://www.facebook.com/opusenergetika: elsősorban promóciós oldalként üzemel, illetve különféle bejelentések jelennek meg rajta, mint mondjuk az éves leolvasások megkezdésének bejelentése. Ezen túl még az állásajánlatok és alkalmanként tájékoztató, ismeretterjesztő anyagok jelennek meg. Ügyfélszolgálati pontként nem működik.
  • LinkedIn – OPUS Energetika LinkedIn: mivel maga a felület sem arra van, hogy ügyfélszolgálat üzemeljen rajta, így nem is lehetséges ilyen jellegű kérdésekben hozzájuk fordulni. Elsősorban álláshirdetéseket és tájékoztatókat posztolnak.
  • YouTube – OPUS ENERGETIKA – YouTube: Itt is főleg csak rövid, promóciós jellegű videókat találunk. Nem kifejezetten aktív a fiók, egy-egy videó között akár egy hónap is eltelhet.

Lehetséges-e online csevegni az ügyfélszolgálattal?

Ma már elvárás lenne, hogy egy akkor cég, mint a TIGÁZ rendelkezzen legalább egy-két olyan dedikált ügyintézővel, akikkel online csevegésen keresztül is lehet beszélgetni. Azonban erre nincs lehetőség, sőt, a ma már általánosnak mondható programozott csetbot sem érhető el.

Van-e hírlevél a TIGÁZnál?

Erre vonatkozó pontos információ annyiban áll rendelkezésre, hogy a honlapon keresztül nincs feliratkozási lehetőség. Valószínű, hogy szerződő ügyfeleknek, illetve regisztrált felhasználóknak és partnereknek van lehetősége feliratkozni.

Személyes ügyfélszolgálat

A végére maradt az egyik legfontosabb dolog, ami nem más, mint a személyes ügyfélszolgálati irodák elérésének összegzése. Jelen pillanatban a Tigáz szolgáltatási területére 11 ügyfélszolgálati iroda van, amelyeket a nagyobb városokban lehet megtalálni az alábbi címeken és nyitvatartási időben. Az online térkép és időpontfoglalás: OPUS TIGÁZ Zrt. ügyfélszolgálat (opustigaz.hu)

Város/Cím

Hétfő, Kedd, Csütörtök, Péntek

Szerda

Szombat, Vasárnap

Algyő, Kastélykert utca 49.

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

Bicske, Kossuth tér 20.

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

Tigáz Debrecen ügyfélszolgálat: Híd utca 1.

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

Eger, Törvényház utca 4. – Agria Park

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

Érd, Kálvin tér 1.

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

Tigáz Miskolc Ügyfélszolgálat: Sajószigeti utca 3.

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

Tigáz ügyfélszolgálat Nyíregyháza: Debreceni út 102.

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

Salgótarján, Rákóczi út 172.

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

Tigáz Ügyfélszolgálat Szolnok: Thököly út 79.

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

Tatabánya, Szende Lajos utca 1/B lph. fsz/1.

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

Tiszaug, Rákóczi Ferenc út 42/B

8:00 órától – 14:00 óráig

8:00 órától – 20:00 óráig

Zárva

A személyes ügyfélszolgálaton minden kérdésben tudnak segíteni. A könnyebb ügyintézés érdekében érdemes előre időpontot kérni, illetve érdeklődni, hogy pontosan mire van szükség az adott kérdéskörben történő sikeres ügyintézéshez.