A K&H Bank ügyfélszolgálatának elérése a különböző csatornákon
Kérjük, értékelje
Your page rank:
A K&H telefonszáma:
+36 1/20/30/70 335 3355
Fax: +36 1 328 9696
E-mail cím: bank@kh.hu
K&H biztosító email címe: biztosito@kh.hu
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
09:00-18:00 | 09:00-17:00 | 09:00-17:00 | 09:00-17:00 | 09:00 – 16:00 |
A központi ügyfélszolgálat postacíme:
K&H Bank 1851 Budapest
Tartalomjegyzék
Milyen cég a K&H Bank, és milyen ügyekkel kereshetem meg?
Ahogy a neve is mutatja a K&H egy bank, amely több tucat magyarországi fiókkal, széleskörű ismertséggel és rengeteg ügyféllel rendelkezik. A következőkben számba vesszük, hogy milyen módokon és milyen ügyekben fordulhat a K&H ügyfélszolgálatához, illetve melyek a fontosabb kérdéskörök.
A K&H Bank három fő szolgáltatással várja az ügyfeleit:
- Banki szolgáltatások
- Biztosítások
- SZÉP Kártya
Meglévő és új ügyfelek banki szolgáltatások terén alapvetően a következő ügyekkel kapcsolatban kereshetik meg a K&H Bank ügyfélszolgálatot:
- számlavezetés: új számla nyitása ma már akár online is történhet, de ha ragaszkodsz a személyes látogatáshoz (sokszor egyébként az a legegyszerűbb), akkor valamelyik K&H bankfiókban érdemes időpontot foglalni. Ugyanez igaz egyébként a már meglévő számlák módosítására, társtulajdonos felvételére vagy éppen megszüntetésére is.
- hitelek: a hitelek és a személyi kölcsönök ma már szerves részét képezik mindennapjainknak, és elég nehéz úgy boldogulni (pl.: lakást vagy autót venni), hogy nem a bank hitelezi meg a vételárat vagy annak jelentős részét. Ilyen ügyekben kifejezetten ajánlott személyesen megkeresni a K&H Bankot, mivel online nem biztos, hogy minden ajánlatot megtalálsz, különösen ha van már bankszámlád amire a jövedelmed érkezik.
- bank- és hitelkártyák: számlanyitáskor szinte biztos, hogy ajánlani fognak egy betéti kártyát, amivel hozzáférhetsz a bankszámládhoz, vásárolhatsz, készpénzt vehetsz le. Ha pedig szeretnéd egy kicsit kiterjeszteni a pénzügyi kereteid, akkor lehetőséged van hitelkártyát is igényelni, amellyel a bankszámládon rendelkezés álló összegen felül is költhetsz. Természetesen úgy, hogy ez utóbbi kártyáról való költéseket ki kell fizetned.
- megtakarítások: a K&H számos megtakarítási formát kínál, többek között rövid-, közép- és hosszútávú befektetési lehetőségeket különböző alapokban, illetve olyan nyugdíj-előtakarékossági számlát is kínál, amellyel később adókedvezményt is lehet érvényesíteni. A termékpaletta igen széles, ha szeretnél elkezdeni megtakarítani, vagy befektetésre tudsz kisebb-nagyobb összeget szánni, a K&H Bank ügyfélszolgálata áll rendelkezésedre.
A K&H Biztosító ügyfélszolgálat elérése, és a szolgáltatások köre
A banki szolgáltatásokon túl a K&H többféle biztosítást is kínál, amelyek ügyintézését személyesen vagy online folytathatod. A biztosítás tekintetében minden nagyobb típus elérhető, ezek intézéséhez a szükséges információkat telefonon vagy emailben szerezheted meg legkönnyebben, esetleg még az jöhet szóba, hogy besétálsz a személyes ügyfélszolgálatra és ott érdeklődsz.
Amit a K&H biztosító ügyfélszolgálatán elintézhetsz, az szinte nagyjából ugyanaz, amit általában egy biztosítónál el tudnál intézni:
- Szerződés kötése: biztosítási szerződés kötéséhez nem feltétlenül kell elmenned egy bankfiókba, számos esetben akár online is megköthető a K&Hs biztosítás.
- Dokumentumok igénylése: különböző, a szerződéshez kapcsolódó dokumentumokat igényelhetsz telefonon, személyesen, vagy online.
- Káresemény bejelentése: ha káresemény történt, akkor azt érdemes minél előbb bejelenteni. Ennek számos módja van, a hagyományos csatornákon felül akár applikáción keresztül is megteheted a bejelentést.
- Egyéb szerződéses ügyintézés: a szerződésed felmondását, bővítését, a kedvezményezett változtatását, és hasonló ügyeket is elintézheted a legtöbb csatornán.
A K&H Szép Kártya ügyfélszolgálat
Ha a munkáltatód munkabéren kívüli juttatást is fizet, akkor lehetséges, hogy azt K&H SZÉP Kártyán kapod, amit elég sok helyen elfogadnak, és amellyel fizethetsz melegételért, belépőjegyért, szállásért, attól függően, hogy melyik zsebre utalt a munkáltatód. A K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálatát elérve a legtöbb kérdésedre választ kaphatsz.
A K&H Bank telefonszáma és telefonos ügyfélszolgálata
A K&H telefonszáma: +36 1/20/30/70 335 3355
A telefonos ügyfélszolgálatot normál díjas telefonszámként hívhatod, és annyit megtehetsz az ügyintézés gyorsítása érdekében, hogy nem közvetlenül a telefonszámot hívod, hanem a K&H applikáción keresztül indítod a hívást, így már beazonosítva kerülsz a hívók közé. A K&H telefonos ügyfélszolgálatán az alábbi kérdéskörökben tudnak segíteni:
- Letiltások: bankkártyák és elektronikus azonosítók tiltása
- Információ kérése és megbízások rögzítése bankkártyáidhoz, bankszámládhoz:
- általános tájékoztatás az elérhető bankkártyákról, bankszámlákról
- számlához és kártyákhoz kapcsolódó műveletek, pl.: egyenleg lekérése, megbízás rögzítése
- panaszkezelés
- Az elektronikus szolgáltatások, pl: e-Bank, applikáció, stb
- Segítség vagy információ kérése az elektronikus szolgáltatásokról
- az e-PIN kód megváltoztatása az automata rendszeren keresztül
- Segítség kérése az Electra-val kapcsolatban
- Panaszkezelés
- K&H Biztosító termékei, szolgáltatásai (A K&H Biztosító telefonszáma: +36 1/20/30/70 335 3355 a 4-es menüpontot kell választani)
- Hitelek és lízing termékekkel kapcsolatos kérdések
- Információ lakossági lakáscélú hitelekkel kapcsolatban
- Lakossági ügyfelek számára nyújtott hitelkeret, személyi hitelek és egyéb hiteltermékekkel kapcsolatos információ
- Vállalkozási hitelekkel kapcsolatos információk – kis- és középvállalkozások
- Lízinggel kapcsolatos információk és ügyintézés
- Panaszkezelés
- K&H SZÉP kártya ügyfélszolgálat: +36 1/20/30/70 335 3355 7-es menüpont
- SZÉP kártya szolgáltatások kártyabirtokosok, munkáltatók és elfogadóhelyek részére
- SZÉP kártya egyenleg lekérdezése automatán keresztül
- Megtakarításokkal kapcsolatos ügyek intézése
- A telefonos ügyfélszolgálaton keresztül meghallgathatók az adatvédelmi tájékoztatók
A K&H Ügyfélszolgálat írásos megkeresésének lehetőségei
A bank honlapjának címe: www.kh.hu Itt elég sok különböző menüpontot találhatsz. A Kapcsolat menü alatt találhatod meg felsorolva az összes kapcsolatfelvételi lehetőséget.
- Online ügyfélszolgálat, e-bank: https://www.kh.hu/ebank
Használatához előzetes beállításokra van szükség, illetve érdemes az alkalmazást is letölteni, mivel a belépést azzal meg lehet könnyíteni. Az e-bankon belül számos menüpontban navigálhatsz, és az alap dolgokon kívül (pl.: számlaegyenleg, számlatörténet, kártyák adatai, utalások, tranzakciók stb.) lehetőséged van biztosítást kötni, megtakarítási lekötést végezni, illetve gond esetén hívhatod az ügyfélszolgálatot (az applikációból).
- Időpontfoglalás bankfiókba: https://www.kh.hu/idopontfoglalas/termek
Fontos az is, hogy ha személyesen mennél be valamelyik bankfiókba ügyeket intézni, akkor próbálj meg előre tervezni és időpontot foglalni, hogy mindenképpen sorra kerülj, és hamar a végére érj a dolgoknak. Ehhez kapcsolódóan van bankfiók és bankautomata kereső is: https://www.kh.hu/terkepes-kereso
- Írásbeli bejelentés: a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével (https://www.kh.hu/ugyfel-visszajelzes) tudsz írásban kapcsolatba kerülni a K&H Bank ügyfélszolgálatával.
K&H Bank Zrt. levelezési címe: K&H Bank 1851 Budapest, illetve direkt e-mailt is írhatsz a bank@kh.hu címre. A K&H biztosító email címe: biztosito@kh.hu. A postacímen egyébként minden szolgáltatással kapcsolatban érdeklődhetsz.
A K&H mobilbank applikáció
Ha idézőjelbe tesszük a „telefonos ügyfélszolgálat” kifejezést, akkor akár ki is terjeszthetjük a letölthető banki alkalmazásra. A K&H mobilbankja gyors, könnyen kezelhető és átlátható felületet biztosít, és minden lényeges funkciót tartalmaz. Tudunk biztosítást kötni, átutalni, számlatörténetet megnézni, vagy éppen vásárlási limitet módosítani. Az alkalmazás Androidra és iOS-ra egyaránt elérhető.
A K&H Bank és a közösségi hálózatok
- Facebook: https://www.facebook.com/dontsokosan/: viszonylag sok követővel (45 ezer fölött) elég jól pörög az oldal. Direkt ügyfélszolgálatot nem lehet elérni, de elvileg bizonyos esetekben közvetlen üzenetben tudnak segíteni.
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/k&h-csoport/
- Youtube: https://www.youtube.com/user/khcsoport: tájékoztató jellegű videók érhetők el, különböző mini-sorozatok is futnak.
- Podcast: https://trendmonitor.hu/: befektetési és egyéb pénzügyi hírek, érdekességek írásban és podcast-formában
- Twitter: https://twitter.com/dontsokosan (nem aktív)