Erste Bank ügyfélszolgálat elérésének lehetőségei

erste bank ügyfélszolgálat

Kérjük, értékelje

Erste Bank ügyfélszolgálat elérésének lehetőségei Telefonszám Ügyféltájékoztató:Lakossági és Kisvállalkozói: +36 1 298 0222Bankkártya, NetBank, George Web : +36 1 302 5885Vállalati: +36 1 298 0223Külföldről hívható telefonszám: +36 1 298 0222E-mail cím: erste@erstebank.hu  Nyitvatartás HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek7:00 –21:007:00 –21:007:00 –21:007:00 –21:007:00 –21:00 Postai megkeresés A központi ügyfélszolgálat postacíme:ERSTE BANK HUNGARY ZRT. Budapest 1933 Tartalomjegyzék Az Erste Bank és szolgáltatásaiAz Erste Bank, egy országos […]
4 1 5 4
Jelenlegi Minősítés 4

Your page rank:

Ügyféltájékoztató:

  • Lakossági és Kisvállalkozói: +36 1 298 0222
  • Bankkártya, NetBank, George Web : +36 1 302 5885
  • Vállalati: +36 1 298 0223
  • Külföldről hívható telefonszám: +36 1 298 0222
  • E-mail cím: erste@erstebank.hu 

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

7:00 –
21:00

7:00 –
21:00

7:00 –
21:00

7:00 –
21:00

7:00 –
21:00

A központi ügyfélszolgálat postacíme:

ERSTE BANK HUNGARY ZRT. 

Budapest 1933

Tartalomjegyzék

Az Erste Bank és szolgáltatásai

Az Erste Bank, egy országos bankhálózat, amely kiterjedt ügyfélkörrel, hozzájuk kapcsolódóan pedig kiterjedt bankfióki hálózattal és ügyfélszolgálattal rendelkezik. Az Erste Bank már 1998 óta működik Magyarországon, és több mint 150 bankfiókkal rendelkezik országszerte. Ami az Erste Bank ügyfélszolgálatát illeti, a számos pénzügyi termék miatt rengeteg olyan dolog van, ami miatt megkeresheted őket, legyen szó akár új ügyfélként történtő érdeklődésről, vagy már meglévő számlával kapcsolatos ügyekről. Nézzük meg részletesen, melyek a főbb kategóriák:

  1. Mindennapi pénzügyek: az Erste honlapján a mindennapi pénzügyekhez vannak sorolva azok a termékek és a szolgáltatások, amelyek tényleg a mindennapi életünkhöz kapcsolódnak. Ezek:
    1. Számlák
    2. Bankkártyák
    3. Hitelkártyák
    4. Biztosítások
  2. Hitelek és otthon: ez az az osztály, ahova elsődlegesen a hiteltermékek és a kölcsönök kerülnek. Ide tartoznak tehát a személyi kölcsönök, a lakás- és felújítási hitelek, illetve a különböző állami támogatással felvehető kölcsönök.
  3. Megtakarítások: igaz, Magyarországon a megtakarítás kultúrája még nem olyan erős, de elmondható, hogy szinte minden pénzintézet kínál megtakarításokat, a hagyományos takarékszámlák, lakástakarékok és a különböző befektetési alapok köréből. Az Erste Bank ügyfélszolgálat szívesen áll rendelkezésedre a megtakarításokkal kapcsolatosan.

Az Erste Bank Ügyfélszolgálatok és az elintézhető legfontosabb ügyek

Az Erste honlapján találhatsz egy térképes bankfiók és ATM-keresőt, amellyel igen könnyen megtalálhatod a hozzád legközelebb eső ügyfélszolgálatot. A személyes megkereséshez érdemes időpontot foglalni, ezzel tudod leginkább biztosítani, hogy biztosan sorra kerülj, és ne kelljen túl sokat várnod.

Itt találod a bankfiók-keresőt: https://www.erstebank.hu/hu/branch-search-lm. A használata igen egyszerű; vagy beírod a települést (vagy az irányítószámot), vagy pedig a böngészőben engedélyezve a helyadatokat, az alapján is tud ajánlani a rendszer irodát. A listából ezután ki kell választanod a legközelebbit, vagy számodra könnyebben elérhetőt, és az adatlapján láthatod a nyitvatartását, a telefonszámát, és a pontos címet, térképpel, koordinátákkal.

erste bank ügyfélszolgálat telefon

Az időpontfoglalás a kiválasztott Erste Bank ügyfélszolgálat adatlapjáról történik, egy űrlapot kell kitöltened az „Időpontfoglalás” gombra kattintást követően megnyíló lapon.

Nyitva tartás tekintetében az Erste Bank személyes ügyfélszolgálatai változóan vannak nyitva, ami mindegyikben közös az az, hogy nincsenek hétvégén nyitva.

Mivel kapcsolatban segíthetnek az Erste Bank ügyfélszolgálatain?

Vessünk egy pillantást azokra a kérdésekre, amelyek miatt lakossági ügyfélként az Erste bankfiókjait felkeresheted.

  1. Bankszámlákkal kapcsolatos kérdések: egy bankot legtöbbször azért keresünk fel, mert bankszámlát szeretnénk nyitni, vagy pedig a meglévő bankszámlánkkal kapcsolatban intézkednénk. Ide tartoznak a bankszámlanyitással, csomagmódosítással, limitekkel, utalásokkal, megbízásokkal és adatmódosításokkal kapcsolatos ügyek.
  2. Bankkártyákkal kapcsolatos ügyek: akinek bankszámlája van, jó eséllyel rendelkezik bankkártyával is. Ennek ügyintézése (pl.: lejáró kártya pótlása, kártyaletiltása, limitek módosítása) szintén megtehető a személyes ügyfélszolgálatokon. Ugyanakkor annyit hozzátennénk, hogy az ilyen jellegű módosítások az applikációban vagy a weboldalon kényelmesebben és gyorsabban elvégezhetők.
  3. Hitelügyintézés: az Erste Bank számos hitelkonstrukciót kínál, a bankszámlára beállítható hitelkeretektől kezdve a személyikölcsönökön át a lakás- és felújítási hitelekig. Ezeknek az ügyintézése pedig csak személyes végezhető, tehát ha hitelfelvételt tervezel, akkor mindenképpen fel kell keresned egy Erste Bank ügyfélszolgálatot.
  4. Megtakarítások: a megtakarításokhoz szükséges dokumentációk miatt itt is igaz, hogy elsősorban személyesen intézhető. Érdemes a fentebb leírtak szerint megkeresni a legközelebbi fiókot és időpontot foglalni.

Az Erste Bank telefonos ügyfélszolgálata

Természetesen telefonon is elérhető az Erste Bank, méghozzá a +36 1 298 0222 számon, amelynek nyitva tartása az alábbiak szerint alakul:

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

7:00 – 21:00

7:00 – 21:00

7:00 – 21:00

7:00 – 21:00

7:00 – 21:00

Zárva

Zárva

A fenti időpontban a menürendszeren keresztül lehet lépkedni, bizonyos esetekben nem is kell ügyintézővel beszélni, hogy megismerd az információt amit kerestél.

Az Erste Bank telefonszámán keresztül elérhető menürendszer alapján összefoglaltuk a főbb ügyeket, amelyeket intézhetsz.

  1. Kártya ügyintézés és letiltás
    1. Kártya aktiválása/letiltása: elveszett, lejárt kártya letiltása, új kártya aktiválása
    2. Limit lekérdezése, módosítása
    3. Új PIN-kód gyártása
    4. Hitelkártyával kapcsolatos információk: egyenleg lekérdezése, visszafizetéssel kapcsolatos tudnivalók. Van automata hitelkártyaegyenleg-lekérdezés is
    5. Külföldön történő kártyahasználat bejelentése
    6. Hitel- vagy betéti bankkártyával kapcsolatos ügyintézés és adatmódosítás
  2. A digitális szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés
    1. A különböző szolgáltatások letiltása – letiltható a MobilePay, a TeleBank, a NetBank, a George App és a George Web szolgáltatások is telefonon keresztül
    2. A webbank jelszavának pótlása automata rendszeren keresztül
    3. Átutalási limit módosítása a NetBank vagy a George Web rendszerekre vonatkozóan
    4. Hozzáférés igénylése a netbankos illetve a mobilapplikációs szolgáltatásokhoz, pl.: NetBank, George, Mobile Pay
    5. Automatán keresztüli TPIN-kód módosítása
    6. Minden egyéb, a digitális szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyek intézése
  3. Számlaügyintézés
    1. A számlaegyenleg lekérdezése és tranzakciók állapotának lekérdezése automata rendszeren keresztül
    2. Saját tulajdonú számlák közötti átvezetés ügyintézése telefonon
    3. Átutalások és csoportos beszedési megbízásokkal kapcsolatos információ kérése, beállítások kezelése
    4. Adatmódosítások és egyéb számlacsomaggal kapcsolatos ügyek intézése.
  4. Hitelekkel, megtakarításokkal és befektetések
  5. Panaszbejelentés és tájékoztatók
  6. Azonnali önkiszolgáló ügyintézés
    1. Négyjegyű TPIN-kód módosítása automatán keresztül
    2. Számlaegyenleg-lekérdezés automatán keresztül
    3. Hitelkártyaegyenleg-lekérdezés automatán keresztül
    4. E-csatorna jelszó (korábban NetBank jelszó) pótlás automatán keresztül

A nyitvatartási időn kívül is van lehetőség a különböző, automata rendszereken keresztül elvégezhető műveleteket végrehajtani. Ilyen műveletek például: PIN-kódok módosítása, egyenlegek lekérdezése.

Az Erste Bank ügyfélszolgálat telefonon keresztül több számon is elérhető, ezek:

Lakossági és Kisvállalkozói TeleBank:

+36 1 298 0222

Bankkártya, TeleBank, internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás (NetBank, George Web, George App) tiltása: 

+36 1 302 5885

Vállalati TeleBank: 

+36 1 298 0223

Külföldről hívható telefonszám: 

+36 1 298 0222

Az Erste Bank ügyfélszolgálat online és okostelefonon

Az Erste Bank egyike azoknak a magyarországi pénzintézeteknek, amelyeknek számos különböző online bankolási lehetőséget biztosít:

  • George Web
  • Lakossági NetBank
  • Private Banking NetBank
  • Mikrovállalati NetBank
  • Vállalati NetBank
  • NetBroker
  • NetBrokerPro
  • NetTrader

A fentiek közül a George és a Lakossági NetBank az, amely számot tarthat az érdeklődésedre, hiszen e kettő közül fogsz majd később választani netes bankolási lehetőséget.

erste bank telefonszám

A George Web-re itt tudsz belépni: https://george.erstebank.hu, míg a Lakossági NetBank belépést itt intézheted: https://netbank.erstebank.hu/lakossagi Ugyanakkor érdemes a George-dzsal ismerkedni, mivel a jelek szerint az veszi át a hagyományos netbanki szerepet. Ennek az egyik oka, hogy az Erste George nevű rendszere alkalmazásként is elérhető, és minden lényeges funkciót tartalmaz. Az alkalmazást a Google Play áruházból, az App Store-ból és az AppGallery-ből is letöltheted.

erste bank telefonos ügyfélszolgálat

Nem kifejezetten online ügyfélszolgálati témakör, de az Erste Bank ügyfélszolgálat emailben is elérhető az erste@erstebank.hu címen.

Az Erste Bank a közösségi hálózatokon

 

  • Facebook: https://www.facebook.com/ErsteBankHU/ Úgy fest, hogy az Erste Bank próbálja megszólítani a fiatalokat, emiatt is vezették be George-ot. A saját szolgáltatások népszerűsítésén kívül különböző, a bank által finanszírozott eseményeket osztják meg a Facebookon. Ügyfélszolgálati tevékenységet nem végeznek.
  • Youtube: https://www.youtube.com/user/erstebankhu  Az Erste Bank Youtube oldala kifejezetten jól pörög, hétről hétre töltenek fel új videókat. A szokványos promóciókon túl számos érdekes, tájékoztató és szórakoztató videó is elérhető.
  • LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/erste-bank-hungary/