Elmü Émász ügyfélszolgálat
Kérjük, értékelje
Your page rank:
Általános Tájékoztató :
- Magyarországról: +36 1 238 3838
+36 20978-5611
Ügyféltájékoztató:
- Magyarországról: +36 46535-535
-
E-mail cím: ugyfelszolgalat@elmuemasz.hu
Hétfő |
Kedd |
Szerda |
Csütörtök |
Péntek |
8:00-16:00 |
8:00-16:00 |
8:00- 16:00 |
8:00- |
8:00- |
A központi ügyfélszolgálat postacíme:
1389 Budapest, Pf.: 149.
Tartalomjegyzék
Az Elmű ügyfélszolgálat elérésének módjai
A Budapest Elektromos Művek Zrt, az ELMŰ és az Észak-magyarországi Áramszolgáltató Zrt, az ÉMÁSZ patinás, évszázados múlttal rendelkező energiaszolgáltatók, amelyek 2007-ben alakultak át egy társaságcsoporttá, ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoport néven. Jelenleg ez az egyik legnagyobb vállalatcsoport az országban. Jelenleg közel 2 millió ügyfelet szolgál ki a cég, Budapesten és az agglomerációban, illetve Borsod-, Heves-, Nógrád, Jász-Nagykun- és Pest megyékben van Elmű ügyfélszolgálat. A lakossági üzletág mellett pedig ezres nagyságrendben vannak vállalati ügyfelek, akik versenypiaci partnerként vásárolják az energiát az Elmű-Émásztól.
Mivel foglalkozik?
Az Elmű-Émász villamosenergia (áram) szolgáltatással, illetve hálózat-üzemeléssel foglalkozik, elsősorban a már említett szolgáltatási területeken. Nem országos cégről beszélünk, mivel Magyarország jelentős részén már az MVM cégcsoport szolgáltatja mind az áramot, mind pedig a földgázt.
Az áramszolgáltatáson kívül pedig napelemes rendszerek telepítésével, hűtési-fűtési rendszerek kivitelezésével, illetve elektromosautó-töltőállomások üzemeltetésével is foglalkozik a cégcsoport.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélszolgálatát az alábbi ügyekben érdemes felkeresni:
- Szerződéskötés, módosítás
- Új szolgáltatási igény bejelentése
- Szerződéskötés felhasználó-változás (adásvétel, ajándékozás, öröklés, bérlés) miatt
- Felhasználói, szerződési adatok változása
- Szerződésfelmondás
- Tájékoztatás egyetemes szolgáltatásra nem jogosult felhasználóknak
- Kereskedőváltás
- Számlázás és fizetési módok
- Elektronikus számla
- Előrefizetős mérő
- Elszámolási módok
- Számlamagyarázók
- Hátralékkezelés, kikapcsolás
- Fizetési módok, fizetési feltételek
Ügyintézés módjai:
- SimplePay
- Mobilalkalmazások
- E-ügyintézés
- Írjon nekünk!
- Telefonos ügyfélszolgálat
- Ügyfélszolgálati irodák
- Online ügyfélszolgálat
Elmű-Émász online ügyfélszolgálat
Az online ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a szolgáltató ügyfelei számos ügyet intézhetnek, illetve indíthatnak el folyamatokat az ügyintézés terén. Az online ügyfélszolgálat itt érhető el: http://ker.elmuemasz.hu/
A regisztrációt neked kell elvégezni, ehhez találsz egy kisokost itt: https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/problemam-van/online-ugyfelszolgalati-kisokos
A belépést megelőző regisztrációhoz a következő adatok megadás kötelező:
- Felhasználónév
- Jelszó
- Felhasználó azonosító száma: 8 számjegyből álló azonosító. A villanyszámla első oldalán van – ha nincs szerződésed még, akkor nem kell megadni.
- Vevő (fizető) azonosító: ezt a számla 3. oldalán találod.
- Felhasználási hely azonosító
Az alábbi ügyeket intézheted az ELMŰ-ÉMÁSZ online ügyfélszolgálatán:
- mérőállás bejelentése;
- előre fizetős mérő feltöltés, azonnali feltöltőkód-kiadás;
- számlázási cím módosítása;
- számlázással kapcsolatos ügyintézés;
- egyenleg lekérdezés;
- folyószámla kivonat és kimutatás;
- igazolás folyószámla egyenlegről;
- elektronikus számlázás igénylése, lemondás, számlamegtekintés;
- névátírás, fogyasztóváltozás indítása, szerződéskötés;
- fizetési mód változtatás;
- számlamegtekintés, másolat igénylés;
- részfogyasztás módosítása;
- szerződés felmondása;
- időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodáinkba
Belépés: https://ker.elmuemasz.hu/usz(bD1odSZjPTIwMQ==)/ker/newco/index.html#/
Fizetési lehetőségek az online ügyfélszolgálaton: SimplePay
Az ELMŰ-ÉMÁSZ bevezette az OTP SimplePay fizetési rendszert, ami gyors, biztonságos bankkártyás fizetési lehetőséget biztosít. A funkciók között szerepel az applikáció használata is, amivel a bankkártya adatok újbóli megadása elkerülhető, és akár egy QR beolvasásával is lehet fizetni.
ELMŰ-ÉMÁSZ mobil ügyfélszolgálatok
A társaságcsoportnak két applikációja érhető el, ezek egyike a normál ügyfélszolgálati applikáció, a másik pedig a közvilágítási hibabejelentő.
Mobilalkalmazásokról bővebb infót itt találsz: https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/mobilalkalmazasok
EnergiApp
Ha Ön az ELMŰ-ÉMÁSZ egyetemes szolgáltatásban lévő ügyfele, áramszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyeit a Társaságcsoport hivatalos mobilalkalmazásának segítségével is elintézheti.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfelei intézhetik az áramszolgáltatáshoz kapcsolódó dolgaikat az hivatalos appon keresztül is. A legfontosabb ügyek, amelyek intézhetsz:
- Fényképes mérőállás bejelentés
- Elektronikus számla
- Előrefizetős mérő feltöltése
- Időpontfoglalás
Az applikációba való bejelentkezéshez ugyanazokat az adatokat és belépési információkat lehet használni, mint amelyekkel az online ügyfélszolgálatra is regisztráltál.
Részletesebben a lehetőségekről:
Fényképes mérőállás bejelentés
Ezzel a funkcióval lehetőséged van arra, hogy kiváltsd a leolvasást, hiszen magad is pár érintéssel lefotózhatod és beküldheted a mérőóra állását. A korábban beküldött állások visszanézhetők, illetve letölthetőek a számlák, és be is lehet őket fizetni bankkártyával.
Elektronikus számla
Az elektronikus számla kiváltja a papír számlát, mindig időben megérkezik, nem vész el, illetve nem ázik szét. Érdemes átváltani erre, ha már az appot használod, hiszen minek csekkezni, amikor sokkal modernebb fizetési módok is vannak?
Előrefizetős mérő feltöltése
Lehetőség van előrefizetős, feltöltős mérőt is kérni, ennek feltöltését szintén intézheted az appon keresztül.
Időpontfoglalás
Ha minden kötél szakad, és nem tudsz megoldani valamit telefonon vagy az online lehetőségek egyikén, akkor bizony be kell menned személyesen. Időpontfoglalásra az applikáción keresztül is van lehetőség, érdemes élni vele.
Ügyfélszolgálat-kereső
Ügyfélszolgálat-keresőnkkel megtalálhatod hozzád legközelebb eső ügyfélszolgálatot. Kényelmed érdekében, a helymeghatározás funkció engedélyezésével, automatikusan felkínálja az app a legközelebbit, és még útvonalat is tervezhetsz vele.
Telefonos ügyfélszolgálat
Az appon keresztül hívást is indíthatsz az ügyfélszolgálat felé, így nem kell telefonszámot keresgélni.
Adatmódosítás
Az alkalmazással módosíthatók regisztrációs adataid is, így új jelszót, új e-mail címet adhatsz meg, rögzítheted új telefonszámod, illetve hozzáadhatsz profilodhoz új fogyasztási helyeket is.
E-ügyintézés
Ügyfélkapun keresztül: https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/e-ugyintezes
Az ELMŰ-ÉMÁSZ-nál számos ügyet lehet az magyarorszag.hu, azaz az Ügyfélkapun keresztül is elindítani, elintézni. Egy kicsit bonyolultabb a regisztráció és a beállítások, de végső soron működik. Elsősorban közületeknek és nagyobb cégeknek érdemes.
ELMŰ-ÉMÁSZ írásos, emailes megkeresése
A szolgáltatót elérheted emailben és az weboldalon található űrlapon keresztül is itt.
Az „Írjon nekünk!” űrlapon bejelenthető ügyek:
- Mérőállás bejelentés
- Részfogyasztás módosítás
- Egyenleg lekérdezés
- Csekk igénylés
- Számlamásolat kérés
- Fizetési mód váltás
- E-számla igénylés
- E-számla lemondás
- Számlázási cím módosítás
- Szerződéskötés fogyasztóváltozás miatt
- Általános bejelentés (Többféle ügy közül választhat)
- Reklamáció (Többféle ügy közül választhat)
- Hibabejelentés
Az űrlapon meg kell adni a neved, vevő (fizető) azonosítód és a fogyasztási hely azonosítóját, illetve egy email címet is.
https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/irjon-nekunk
Elmű-Émász telefonos ügyfélszolgálat
https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/telefonos-ugyfelszolgalat
A telefonos ügyfélszolgálat a számlázással kapcsolatos megkereséseket azalábbi időpontokban fogadja és kezeli.
Hétfő |
Kedd |
Szerda |
Csütörtök |
Péntek |
Szombat |
Vasárnap |
8-16 óra |
8-16 óra |
8-16 óra |
8-20 óra |
8-16 óra |
ZÁRVA |
ZÁRVA |
Az ELMŰ-ÉMÁSZ Telefonszámai – nem díjmentes:
- +36 1/238-3838 és +36 46/535-535;
- 36 20/978-5611 vagy +36 20/978-5612;
- +36 30/978-5611 vagy +36 30/978-5612;
- +36 70/978-5611 vagy +36 70/978-5612.
A telefonos menü alapján intézhető ügyek köre:
1-es gomb: Panaszfogadás
2-es gomb: Tájékoztatás Mobilapp szolgáltatásunkról
3-as gomb: Adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás
4-es gomb: Online regisztráció és e-Számla igénylés
5-ös gomb: Számlázás
6-os gomb: Hibacím bejelentés és műszaki tájékoztatás
7-es gomb: Fogyasztóváltozás, kereskedőváltás és szerződésfelmondás
8-as gomb: Mérőállás-bejelentés
Ezeken belül sok almenü is van, így mire ügyintézőhöz kerülsz, már pontosan tudja majd, hogy mit szeretnél. Feltéve, ha jól navigáltál a menüben. Mivel jelenleg az ügyfélszolgálatok csak időpontfoglalással látogathatók, előfordulhat, hogy hosszabb várakozási idő után jutsz csak be az ügyfélszolgálatra.
ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati irodák
Jelenleg csak időpontfoglalással (online ügyfélszolgálaton, applikációban vagy telefonon) látogathatók az irodák. Alapvetően két irodatípus van: fiókiroda és állandó iroda. Míg az állandó iroda a „nagy iroda”, addig a fiókirodák csak kisebb, 2-3 emberrel működő kirendeltségek, amelyek a nagyobb településeken találhatók meg, sokszor a postán vagy más központi helyen.
Az irodák nyitvatartása változó, illetve a jelenleg érvényes rendelkezések miatt a hosszabbított nyitvatartási napokon is csak 19 óráig lehetnek nyitva. Az irodakereső elérhető az applikációban, illetve ezen a linken: https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok/ugyfelszolgalati-irodak
ELMŰ-ÉMÁSZ Közösségi média
A szolgáltató csak Facebookon van jelen: https://www.facebook.com/ElmuEmasz/ Ügyintézésre nincs lehetőség, elsősorban tájékoztató jellegű profilt üzemeltetnek.
Összefoglalás
Az ELMŰ-ÉMÁSZ tehát elég sokféleképpen elérhető, így biztos lehetsz benne, hogy megoldást találsz a problémáidra, választ a kérdéseidre. Érdemes megnézni az online lehetőségeket, mivel olcsóbb és kényelmesebb, mint személyesen vagy telefonon intézkedni.