Az Allianz ügyfélszolgálat elérhetőségei és ügyfélszolgálata
Kérjük, értékelje
Your page rank:
Ügyféltájékoztató:
- +36 (1) 421-1-421
- +36 (20) 421-1-421
- +36 (30) 421-1-421
- +36 (70) 421-1-421
Assistance 24 órájában:
- Belföldről: +36 (80) 104-122
- Külföldről: +43 (1) 525-03-6552
Az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
8:00-18:00 | 8:00-16:00 | 8:00-16:00 | 8:00-16:00 | 8:00-14:00 |
A központi ügyfélszolgálat postacíme:
Az Allianz Hungária Zrt. Központi Ügyfélszolgálata
cím: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52
Tartalomjegyzék
Milyen típusú cég az Allianz?
Az Allianz egyike a legnagyobb biztosítóknak Magyarországon, a lakás és életbiztosításokon túl pedig még számos más biztosítási termékkel várja az ügyfeleket. Mivel több olyan szabály is van, ami bizonyos esetekben kötelező biztosítást ír elő (pl.: lakáshitelek felvétele), ezért elég gyakran keresik fel érdeklődők az Allianz honlapját https://www.allianz.hu, illetve a telefonos ügyfélszolgálatát is. A következőkben nézzük át, hogy mely elérhetőségek milyen ügyek intézésére alkalmasak.
Az Allianz szolgáltatásai
A legegyszerűbb módja annak, hogy összegyűjtsük milyen kérdésekben lehet felkeresni az Allianz biztosítót, ha megnézzük, hogy milyen szolgáltatásokat nyújt.
- Kötelező és Casco: minden gépjárműre kell kötni kötelező felelősségbiztosítást, illetve lehet kötni Casco-t is. Ezekkel kapcsolatban pedig lehetséges nem csak a telefonos/webes ügyfélszolgálati lehetőséget kihasználni, hanem értékesítővel felvenni a kapcsolatot.
- Otthonbiztosítás: a lakásbiztosításokkal már mindenki találkozhatott, az Allianz ajánlataival kapcsolatban telefonon, online és személyesen lehet érdeklődni.
- Élet-, egészség- és balesetbiztosítás: ez megint egy olyan biztosítás-típus amiről a legtöbben hallottak, és a pénzügyileg tudatosabbak általában rendelkeznek is ilyen biztosítással. Több különböző típusa van, amelyek
- Utasbiztosítások: külföldi utazásokhoz szokás ilyen típusú biztosítást kötni. Az alap utasbiztosítás legtöbbször annyit nyújt, hogy ha baleset ér, megbetegszik valaki külföldön, akkor az ellátását a biztosító fedezi. Kiegészítő szolgáltatásként ma már lehet poggyászra is biztosítást kötni.
- Nyugdíjbiztosítás: az Allianz nyugdíjbiztosítása lényegében egy nyugdíjpénztár, amely nyugdíj-előtakarékosságként is működik. Ez is egy olyan szolgáltatás, amit főleg a pénzügyekben tudatosan cselekvők használnak ki, noha valójában mindenki számára ajánlott lenne.
Miért keresik fel általában az Allianz ügyfélszolgálat telefonszámot?
A biztosítások világában alapvetően három dolog van, ami miatt csöröghet a telefon az ügyfélszolgálaton:
- Szerződéskötés
- Díjfizetés
- Kárbejelentés
Szerződéskötés: az Allianznál lehetőség van saját üzletkötőjükkel, vagy pedig lakóhelyeden egy független alkuszt is megkereshetsz. Telefonon nem tudsz szerződni, ez egyértelmű, de kérhetsz segítséget abban, hogy hol tudsz személyesen ügyintézni.
Díjfizetés: ha már van szerződésed, akkor annak a díját valamilyen módon rendezni kell. Ehhez annyit kell tenned, hogy vagy a honlapon fizetsz kártyával, vagy pedig csekket küldetsz magadnak és azzal fizeted be a díjakat.
Kárbejelentés: bármilyen káresemény bekövetkezése minél előbb jelentendő, hogy megkezdődhessen a biztosítási szerződésben foglaltak teljesítése. Ezt telefonon, online, illetve mobilalkalmazáson keresztül is megtehető.
A fentieken túlmenően pedig különböző témákkal kapcsolatban érdeklődőként is fordulhatsz az Allianz ügyfélszolgálathoz. Ha kérdésed merülne fel, akkor a következő szekcióban leírt telefonszámon érdeklődhetsz!
Allianz telefonos ügyfélszolgálat
Telefonszámok:
- +36 (1) 421-1-421
- +36 (20) 421-1-421
- +36 (30) 421-1-421
- +36 (70) 421-1-421
Az Allianz telefonos ügyfélszolgálata nyitvatartása | ||||||
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek | Szombat | Vasárnap |
08 – 18 óra | 08 – 18 óra | 08 – 18 óra | 08 – 20 óra | 08-18 óra | Zárva | Zárva |
Az egyik legnagyobb gond a telefonos ügyfélszolgálatokkal, hogy mindig pont akkor elérhetetlenek, amikor mi akarunk intézni valamit. Legalábbis ezt szoktuk érezni. Az Allianz telefonszám várakozási ideje így néz ki:
Időszak | Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
08-09 óra | nagyon hosszú várakozás | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás | rövid várakozás | rövid várakozás |
09 – 10 óra | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás | rövid várakozás | rövid várakozás | kevésbé hosszú várakozás |
10 – 11 óra | rövid várakozás | rövid várakozás | kevésbé hosszú várakozás | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás |
11 – 12 óra | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás | hosszú várakozás | kevésbé hosszú várakozás | kevésbé hosszú várakozás |
12 – 13 óra | rövid várakozás | rövid várakozás | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás | rövid várakozás |
13 – 14 óra | rövid várakozás | kevésbé hosszú várakozás | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás | rövid várakozás |
14 – 15 óra | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás | rövid várakozás | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás |
15 – 16 óra | kevésbé hosszú várakozás | kevésbé hosszú várakozás | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás | rövid várakozás |
16 – 17 óra | hosszú várakozás | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás | kevésbé hosszú várakozás | rövid várakozás |
17 – 18 óra | nagyon hosszú várakozás | nagyon hosszú várakozás | nagyon hosszú várakozás | nagyon hosszú várakozás | nagyon hosszú várakozás |
18 – 19 óra | nagyon hosszú várakozás | ||||
19 – 20 óra | nagyon hosszú várakozás |
Ahogy azt láthatod, az ügyfélszolgálatot nem olyan nehéz elérni, de lehet, hogy munkaidőben kellene megpróbálnod rászánni néhány percet, mivel akkor hamarabb bejuthatsz, mint mondjuk 16 óra után, amikor mindenki ráül a telefonra.
Az ügyintézés pedig meggyorsítható, ha kihasználod az IVR (Interactive Voice Response), azaz az automata menürendszeren keresztüli ügyintézés lehetőségét. Itt azonosítás után számos ügyben kaphatsz automata felvilágosítást, illetve az operátor már láthatja, hogy ki vagy, és milyen kérdésben tud segíteni.
A menürendszer egyben azt is megmutatja, hogy milyen dolgokat lehet telefonon keresztül intézni az Allianz biztosító telefonszámát hívva:
- Automatikus ügyintézés:
- Díjigazolás
- Zöldkártya igénylése
- Következő évi kötelező gépjárműbiztosítás díjának lekérdezése
- Kárbejelentés:
- Gépjárműfelelősség-biztosítás
- Casco
- Lakásbiztosítás
- Élet-, egészség-, és utasbiztosítási kárbejelentés
- Vállalati szerződési kárbejelentés
- Autósegély és autómentés
- Kárinformáció:
- Gépjárműfelelősség-biztosítás
- Casco
- Lakásbiztosítás
- Élet-, egészség-, és utasbiztosítási kárbejelentés
- Új szerződés kötése, újrakötés:
- Gépjárműfelelősség-biztosítás
- Casco
- Lakásbiztosítás
- Élet-, egészség-, és utasbiztosítási kárbejelentés
- Vállalati szerződések
- Meglévő szerződéssel kapcsolatos ügyintézés:
- Gépjárműfelelősség-biztosítás
- Casco
- Lakásbiztosítás
- Élet-, egészség-, és utasbiztosítási kárbejelentés
- Vállalati szerződések
- Egyéb ügyek automatikus intézése:
- Díjigazolás automatán keresztül
- Zöldkártya igénylése automatán keresztül
- Csekkpótlás automatán keresztül
- Gépjárműfelelősség-biztosítás
- Casco
- Lakásbiztosítás
- Élet-, egészség-, és utasbiztosítási kárbejelentés
- Vállalati szerződések
Allianz Assistance ügyfélszolgálat
Assistance szolgáltatást a nap 24 órájában hívhatod a következő telefonszámokon:
Belföldről: +36 (80) 104-122
Külföldről: +43 (1) 525-03-6552
Az Allianz ügyfélszolgálat Budapesten és vidéken
Ennek a biztosítónak országszerte vannak irodái, Budapesten a legtöbb kerületben, vidéken pedig megyeszékhelyeken, nagyobb városokban lehet irodában ügyeket intézni. A központi ügyfélszolgálat címe: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
Nyitvatartás: | |
Hétfő: | 8.00-18.00 |
Kedd: | 8.00-16.00 |
Szerda: | 8.00-16.00 |
Csütörtök: | 8.00-16.00 |
Péntek: | 8.00-14.00 |
Az irodai ügyintézés mellett pedig lehetőség van arra is, hogy házhoz menjen az Allianz egy partner-értékesítője, aki segíteni fog meghozni a megfelelő döntést a biztosításra vonatkozóan.
Online ügyintézés
Az Allianz weboldalán a kapcsolatfelvételen kívül lehetséges az online ügyintézés az ügyfélportál segítségével https://www.allianz.hu/hu_HU/online-megoldasaink.html#ugyintezes. Ami még elég fontos, az a kárbejelentés menü, ahol a bekövetkezett káreseményeket lehet kényelmesen
Alianz közösségi média jelenléte
Facebook: https://www.facebook.com/allianz.hu/ Az Allianz Facebook oldala nem tölt be ügyfélszolgálati szerepet, főleg tájékoztatásra és promotálásra van.
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/allianz.hu/
Intagram: https://www.instagram.com/allianzhungaria/ Az Allianz biztosító Instagram oldalán a Facebookhoz hasonlóan elsősorban inkább csak promóciók találhatók.
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCYNH2RoZGdAK3NUNJQiZ3WA Ami a Youtube csatornát illeti, nem egy hatalmas csatorna, és tájékoztató jellegű videók mellett még egy pár érdekes videót találhatsz.